کد خبر: ۱۴۷۶۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات خبر داد:

برگزاری مراسم لیالی قدر در ۲۰۰ مسجد و هیئت مذهبی شهرستان قائنات

حجت‌الاسلام سهرابی نژاد با اشاره به فرصت خودسازی در شب‌های قدر از برگزاری مراسم لیالی قدر در ۲۰۰ مسجد و هیئت مذهبی این شهرستان خبرداد.
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسن سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر و بهترین فرصت خودسازی در این شبها، گفت: امسال هم طبق سنوات گذشته مراسم لیالی قدر در مساجد و هیئات مذهبی شهرستان برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود امسال در بیش از ۲۰۰ مسجد و هیئت مذهبی قاینات این مراسم معنوی برگزار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات قرائت زیارت مخصوص امام حسین (ع) در شب‌های قدر، قرائت دعای جوشن کبیر و سخنرانی روحانیون، مبلغین و اساتید حوزه و دانشگاه در مساجد و هیئات سطح شهر و روستا را از اهم برنامه‌های شب‌های قدر اعلام کرد.

وی ماه رمضان را یادآور یتیم‌نوازی و کمک به ایتام با دستگیری امام علی (ع) از یتیمان بخصوص دراین ماه مبارک دانست و افزود: فرمایشات امیرالمؤمنین (ع) هر کلمه و جمله آن دنیایی از معارف اسلام است.

حجت‌الاسلام سهرابی نژاد خاطرنشان کرد: اسباب تهذیب نفس و خودسازی در ماه رمضان، تنها به روزه گرفتن نیست، بلکه احیای شب‌های قدر، تلاوت آیات قرآن، دعا‌ها و مناجات با خدا، اطعام و رسیدگی به مستمندان و محرومان، کسب صبر و مقاومت، یاد خدا و قیامت در ماه رمضان که از دستور‌های مستحبی آن است، هرکدام نقشی در خودسازی انسان‌ها دارند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار