کد خبر: ۱۴۷۸۲
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد:

برپایی اجتماع بزرگ هیئات مذهبی و علویون ملایر

حجت الاسلام رستمی مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: اجتماع بزرگ هئیات مذهبی و علویون ملایر در ۱۳ فروردین ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع) در ملایر برگزار می‌شود.
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱

برپایی اجتماع بزرگ هیئات مذهبی و علویون ملایربه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام روح الله رستمی مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر، درضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) گفت: امسال ۱۳ فروردین ماه با سالروز شهادت مظلومانه مولی الموحدین امیرالمومنین علی (ع) مصادف شده که حال و هوای کشور فضایی معنوی را خواهد داشت.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: با توجه به همزمانی سالروز شهادت امام اول شیعیان حضرت علی (ع) و تقارن آن با  ۱۳ فروردین به عنوان روز طبیعت در راستای حفظ حرمت این روز جلسات مختلفی با مسئولان و تشکل‌های دینی در شهرستان داشتیم که قرار شد با هماهنگی و هم افزایی مسئولان و دستگاه‌های شهرستان برنامه‌ای منسجم برای مردم مومن و روزه دار در شهرستان برگزار شود.

 وی تصریح کرد: در این راستا همزمان با ۱۳ فروردین ماه اجتماع بزرگ هئیات مذهبی و علویون ملایر برگزار می‌شود که شروع مراسم ساعت ۱۶ از مقابل سپاه ناحیه ملایر به سمت مقبره مرحوم سیف الدوله (پارکینگ پارک سیفیه) خواهد بود.

حجت الاسلام رستمی افزود: این اجتماع همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی شامل خدمات مذهبی مواکب حسینی (ع)، تعزیه خوانی، جزءخوانی قرآن کریم، برپایی نماز جماعت، مداحی مداحان برجسته شهرستان و برپایی بزرگترین سفره افطاری تاریخ ملایر است.

 وی با بیان اینکه در سایر بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در دیگر نقاط شهرستان برپایی ایستگاه معرفتی را داریم گفت: در این زمینه‌های برنامه‌های مختلف فرهنگی نیز به همت تشکل‌های دینی در این ایستگاه‌ها برگزار می‌شود.

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر یادآور شد: طبق برنامه ریزی انجام شده همه پارکها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها تا یک ساعت قبل از افطار بسته است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار