کد خبر: ۱۴۷۹۹
به مناسبت سالگرد شهادت حضرت علی (ع)؛

اجتماع بزرگ علویون در بیجار برگزار شد

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار گفت:همزمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع) اجتماع بزرگ علویون با حضور گسترده دستجات عزاداری و مردم مومن و روزه دار بیجاری برگزار شد.
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سعد الله جمادیان رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار  ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: اجتماع بزرگ علویون با حضور گسترده دستجات عزاداری در بیجار برگزار شد.

وی افزود: همزمان با سالروز شهادت مولی متقیان حضرت علی (ع) مردم مؤمن و روزه دار بیجاری خود را به جلوی درب این مسجد امام همام رساندند تا به سینه زنی و روضه خوانی بپردازند.

حجت الاسلام جمادیان ادامه داد: هیئت عزاداری، دسته‌های عزاداری مساجد شهر به‌صورت یکپارچه پس از سینه‌زنی و عزاداری در خیابان و معابر اصلی شهر، در این اجتماع عظیم شرکت کردند و مداحان و روضه‌خوانان ضمن ذکر مظلومیت اولین امام شیعیان، بر مظلومیت مردمان و کودکان غزه ناله و فریاد زدند و مرگ بر صهیونیست کودک کش و آمریکای جنایت‌کار سردادند.

رییس تبلیغات اسلامی بیجار در پایان به مقام بالای حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: میلاد امیر المومنین (ع) در مسجد الحرام و شهادت این امام همام نیز در بهترین مسجد دنیا آن هم در شب قدر، نشانه  عظمت و مقام آن امام عظیم الشان نزد پروردگار است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار