با حضور جمعی از مسئولان استانی؛

اجتماع بانوان چهارمحال و بختیاری در حمایت از کودکان غزه برگزار شد

اجتماع یک هزار نفری بانوان شهرکردی با هدف حمایت از بانوان و کودکان غزه همچنین محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی برگزار شد.
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، همایش «زن، استقامت، آزادگی» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری و سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد برگزار شد، در این همایش که به منظور حمایت از بانوان و کودکان غزه همچنین محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی برگزار شد یک هزار نفر از بانوان شهرکردی حضور داشتند.

در این تجمع بانوان روزه‌دار شهرکردی با مشت‌های گره کرده و فریاد "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" خشم خود را از استکبار جهانی و سکوت جهانیان در برابر جنایات رژیم جعلی اسرائیل اعلام کردند.

عملیات طوفان‌الاقصی موجب بیداری مردم جهان شد

سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در این اجتماع با اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه که شهادت جمعی از سرداران ایرانی را به همراه داشت، اظهار کرد: حضور بانوان شهرکردی در این اجتماع و اعلام حمایت و همدردی آن‌ها با بانوان و کودکان مظلوم غزه عملی بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه عملیات طوفان‌الاقصی موجب بیداری مردم جهان شد، افزود: پیش از این عملیات برخی از مردم جهان نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی آگاهی نداشتند، اما پس از واکنش غیرانسانی اسرائیل به عملیات طوفان‌الاقصی جهانیان به ماهیت اصلی این رژیم پی برده و به دفاع از مردم مظلوم فلسطین پرداختند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص عملیات طوفان‌الاقصی، ادامه داد: ایشان در فرمایشات خود به این موضوع اشاره داشتند که در این عملیات ضربه‌ای غیر قابل ترمیم به رژیم صهیونیستی وارد شد.

سردار اکبری عنوان کرد: اگر سرداران نظامی جمهوری اسلامی ایران مانند شهید سلیمانی و شهید زاهدی در دورترین نقاط برای تقویت جبهه مقاومت حضور نداشتند امروز باید در شهر‌های ایران به مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی می‌پرداختیم.

وی اضافه کرد: سردار شهید علی زاهدی یکی از بنیان‌گذاران تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) بود و برای سالیانی نیز فرماندهی این تیپ را برعهده داشت؛ این شهید والامقام علاوه‌بر مبارزه با نیرو‌های ضد انقلاب و حضور موثر در جبهه‌های حق علیه باطل در جبهه مقاومت نیز حضور پررنگی داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی همواره به بررسی و رصد فرماندهان و سرداران تاثیرگذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند سردار شهید زاهدی می‌پردازد تا در فرصت مقتضی با به شهادت رساندن این نیرو‌های جهادی ضربه‌ای به انقلاب اسلامی وارد کند.

سردار اکبری با اشاره به برگزاری آیین تشییع سردار شهید زاهدی در کشور، یادآور شد: به دنبال آن هستیم تا بار دیگر در چهارمحال و بختیاری از حضور پر برکت شهدا بهره‌مند شده و به واسطه خدمات این شهید گرانقدر مراسم تشییع پیکر ایشان را در استان برگزار کنیم.

وی در پایان با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی این روز فرصتی است تا بار دیگر انزجار خود از رژیم کودک‌کش اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کنیم.

ارسال نظر