کد خبر: ۱۴۸۴۴
کردستان | مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی:

روز قدس روز آزاد کردن اراده‌ها است

مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه روز قدس روز آزاد کردن اراده‌ها است، گفت: اگرشب قدر مقدرات یک سال ما را معین می‌کند مساله قدس مقدرات امت اسلامی را رقم می‌زند.
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲

روز قدس روز آزاد کردن اراده‌ها استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت‌الاسلام محمدتقی سیفایی مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی شامگاه پنج شنبه در نشست هم‌اندیشی علما و روحانیون سنندج که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، با اشاره به مساله فلسطین اظهار کرد: امروز مساله فلسطین دینداری ما را به چالش می‌کشد.

مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: اگر عبادت ما به روز قدسی ختم شود که بنده خدا باشیم و در برابر کسی که می‌خواهد بندگان خدا را به بردگی بگیرد بایستیم رمضان مقبولی داشته‌ایم.

وی افزود: اگر شب قدر مقدرات یک سال ما را معین می‌کند مساله قدس حتماً مقدرات امت اسلامی را رقم می‌زند.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: امروز در شمال غزه ۷۰۰ هزار نفر گرسنه وجود دارد و ما با مادری در فلسطین مواجه هستیم که فرزندش گرسنه به شهادت رسیده است.

حجت‌الاسلام سیفایی تاکید کرد: گاهی اوقات گفته می‌شود موشک زده شود تا اسرائیل نابود شود اما مساله به همین حل نمی‌شود چون طرف در قله تکنولوژی ایستاده است که در ساختمان کنسولگری سوریه چند مستشار ایران را به شهادت رساند.

هر جنایتی از رژیم صهیونیستی بر می‌آید

وی گفت: از اسرائیل نه تنها بیش از این انتظار نمی‌رود و حتی بدتر هم انتظار می‌رود بلکه هر جنایتی که در عالم به فکر هر کسی می‌رسد از این خوک‌های به شکل آدم بر می‌آید.

مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: اما ما این درد را به کجا ببریم که وقتی مجاهدین ما که دایره را بر دشمنان سخت می‌کنند و نمی‌گذارند کشتی از سمت دریای سرخ به سمت رژیم صهیونسیتی برود در این میان افراد بی شرفی پیدا می‌شوند که از راه زمینی اقلام را به اسرائیل غاصب می‌رسانند.

حجت‌الاسلام سیفایی گفت: امروز با امتی در فلسطین مواجه هستیم که فرزندی تمام خانواده او شهید و خانه او ویران شده اما این کودک بر روی خرابه‌ها زندگی می‌کند و ذکر خدا را می‌گوید و این ایمان او بسیار زیبا و عجیب است.

مردم غزه در راه خدا جهاد می‌کند

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز ما به شدت به فلسطین و این ایمان احتیاج داریم و امروز فلسطین در بند نیست بلکه آزاد است و مردم غزه در راه خدا جهاد می‌کنند و با جان و مال و ناموس خود ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: روز قدس روز آزاد کردن اراده‌هاست و ما باید بدانیم چرا باید به خیابان برویم و حرف بزنیم و لالایی مادران را در مورد غزه سر بدهیم.

سیفایی با بیان اینکه به برکت مجاهد خواهران و برادران مجاهد اسلامی است که به سمت این آزادی می‌رویم، گفت: فلسطین به کمک جامعه اسلامی آمده است نه اینکه امت اسلامی به سمت آزادی فلسطین برود.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: مسلمانان ما امروز بیدار شده‌اند و نمی‌گذارند در جامعه اسلامی سفارت خانه رژیم صهیونسیتی وجود داشته باشد.

وی عنوان کرد: هر کس باید هرکاری که می‌تواند انجام دهد از مادران بخواهیم که برای کودکان از مساله فلسطین بگویند.

سیفایی بیان کرد: امروز روز قدر امت اسلامی است که باید عزت خود را حفظ کنیم و در برابر این جنایات می‌ایستیم.

وی خاطر نشان کرد: سرنوشت دین و دنیای ما به این موضوع وابسته است که همه طاغوت جمع شده که شما شایسته داشتن عزت نیستید و باید ذلیل شوید و ما در مکتب رسول خدا یاد گرفتیم هیهات من الذله و در برابر کفر بایستیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار