کد خبر: ۱۴۸۴۵
امام جمعه موقت سنندج:

کردستانی‌ها با حضور در روز قدس از مردم بی‌دفاع غزه حمایت می‌کنند

امام جمعه موقت سنندج گفت: کردستانی‌ها با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت از مردم بی‌دفاع غزه را نشان می‌دهند
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سید احسن حسینی شامگاه پنج شنبه در نشست هم‌اندیشی علما و روحانیون سنندج که به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: در این ماه مغفرت امیدواریم خداوند دعا، راز و نیاز، تراویح، عبادت، شب زنده‌داری و ذکر و قرآن خوانی مسلمانان را قبول کند.

وی افزود: امیدواریم این دعا و ذکرها وسیله سعادت همگی و مایه نجات مسلمانان فلسطین شود.

ماموستا حسینی بیان کرد: انشالله با دعای همه برادران دینی مسلمانان فلسطین که زیر یوغ حکومت ظالم، سفاک و خون‌خوار در حال تلف شدن هستند، رهایی یابند.

وی عنوان کرد: امیدواریم خداوند خود زمینه ساز نابودی استکبار و صهیونیست را فراهم کند و حق مظلوم را از ظالم بستاند.

ماموستا حسینی عنوان کرد: با یاری خداوند حیله، حیله‌گران به خودشان باز خواهد گشت و کسانی که در این مدت ۶ ماهه که فلسطین در بدترین شرایط کمبود دارویی، نان و غذا و حتی خانه خرابی روبه‌رو بود، با سکوت خود و با نام حقوق بشر موجب روایی ظلم بیشتر در حق این مردم شدند مایه‌ی تأسف است.

وی اعلام کرد: هدف اصلی این جنایت خروج مردم از غزه، زمین‌گیر کردن حماس مجاهد و ضعیف کردن فتح مقاومت بود که هیچکدام محقق نشد.

ماموستا حسینی خاطرنشان کرد: به گفته مقام معظم رهبری اسرائیل با دست خود در تله افتاد و انشالله فردا و در روز قدس مردم با حضور خود و مبلغین دین، قرآن، و خطیبان دینی با تشویق مردم به حضور یاریگر مردم بی‌دفاع غزه خواهند بود.

وی گفت: کردستان همواره و از گذشته تاکنون یار مظلومین و حامی بی‌دفاعان بوده و فردا با حضور حداکثری خود نفرت و انزجارشان را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌دارند و با دعای خیر برای نجات مسلمانان فلسطین دست به دعا خواهند شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار