کد خبر: ۱۴۹۳۳
توسط اداره تبلیغات اسلامی پارسیان برگزار شد؛

همایش وحدت و مقاومت در شهرستان پارسیان

همایش وحدت و مقاومت با حضور علمای اهل سنت و شیعه، فرماندار، مسئولین خانه‌های قرآنی و هیئات مذهبی در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار گردید.
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در ابتدای حجت‌الاسلام والمسلمین سید عیسی موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان در سخنانی ضمن خیر مقدم به مدعوین به تشریح برنامه‌های فرهنگی و قرآنی عملیات رمضان و طرح قرآنی مسطورا پرداختند.

در ادامه مراسم، شیخ حسین حمودی امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان در سخنانی ضمن تشکر از اداره تبلیغات اسلامی در برپایی این همایش، مطالبی در خصوص برنامه‌های قرآنی و طرح مسطورا بیان کرد.

وی، قرآن را محور وحدت جامعه و امت اسلامی برشمرد و به ضرورت هر چه پر رنگ‌تر شدن نقش قرآن در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه تاکید کرد.

وی در خصوص جنایات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: حکومت جعلی اسرائیل یک حکومت آدمکش است و هدف تشکیل آن هم صرفاً قتل و کشتار انسان‌های بی گناه و مظلوم که نمونه بارز آن در غزه مشاهده می‌کنیم

در ادامه مراسم مسئول دفتر امام جمعه شهرستان حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفویان ضمن تشکر از برپایی این مراسم گفت: قرآن نسخه شفابخش و عامل وحدت جامعه اسلامی و استمرار برنامه‌های فرهنگی به ویژه قرآنی در جامعه تاکید کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار