کد خبر: ۱۴۹۵۵
دارالقرآن الکریم | پویش «زندگی با آیه‌ها»؛

بزرگترین پویش قرآنی کشور ۱۰ میلیونی شد

پویش «زندگی با آیه‌ها» با استقبال گسترده هموطنانمان روبه‌رو شد و توانست با عبور از مرز ۱۰ میلیون مخاطب، یکی از بزرگترین پویش‌های قرآنی کشور را رقم بزند.
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، پویش «زندگی با آیه‌ها» همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرد، با استقبال گسترده هموطنان روبه‌رو شد و توانست با عبور از مرز ۱۰ میلیون مخاطب، یکی از بزرگترین پویش‌های قرآنی کشور را رقم بزند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و علمی دانشگاه‌ها، در خصوص فضای قرآنی کشور گفتند: «خب امسال بحمدالله ماه رمضان، ماه رمضانِ خوبی بود، بخصوص رواج قرآن، تلاوت قرآن، برای بنده خیلی خرسندکننده بود. اینکه در شهرهای مختلف، افراد متعدّدی، گاهی حتّی نوجوان‌هایی به این خوبی، به این روانی، گاهی از حفظ، قرآن تلاوت می‌کنند این یکی از آرزوهای بزرگ بنده بود که بحمدالله می‌بینم دارد تحقّق پیدا می‌کند و تحقّق پیدا کرده بارها خدا را شکرگزاری می‌کنم.»

این پویش که در طرح ویژه‌ی ماه مبارک رمضان خود ۳۰ آیه منتخب از قرآن کریم را محور قرار داده، در تلاش است تا با ترویج خواندن، فهمیدن، حفظ کردن و زندگی کردن با آیات کتاب خدا، ضمن تبیین گفتمان قرآنی، ارتباط عموم مردم را با قرآن‌کریم مستحکم‌تر کند.

تعداد بازدید : 7

گفتنی است، علاقه‌مندان به شرکت در این طرح بزرگ قرآنی می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه‌ی پیامکی ۳۰۰۰۲۱۲ ضمن کسب اطلاعات بیشتر، وارد صفحه‌ی رسمی این پویش ملی شوند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار