کد خبر: ۱۵۰۰۰
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در جهان فرو ریخت

حجت الاسلام رضا دیلمی با اشاره به حماسه بزرگ "وعده صادق" گفت: به فضل الهی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و حامیان آن توسط دلاورمردان سپاه در جهان فرو ریخت.
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضا دیلمی ضمن تبریک حماسه و فتح بزرگ "وعده صادق" اظهار کرد: به فضل الهی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و حامیان آن توسط دلاورمردان سپاه در جهان فرو ریخت.

وی با بیان اینکه هرگز نمی‌توان با تهدید جبهه حق را متوقف کرد، افزود: حماسه وعده صادق نشان داد که ملت رسول الله هرگز زیر بار زور و تهدید نمی‌رود و برای اسلام و مظلومان جهان تا پای جان ایستاده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه شهدا زنده اند، ابراز کرد: این حماسه نشان داد شهادت اوج عزت یک ملت قهرمان و عدالت خواه است.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی قدرتمندتر از همیشه در بلندای جهان ایستاده و شاهد افول جریان استکباری به سرکردگی آمریکا است، خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق نشان داد که هرگونه تهدید کشور‌های استکباری علیه جمهوری اسلامی با پاسخ متقابل و مقتدرانه و به هنگام مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام دیلمی با اشاره به این مطلب که این عملیات کاملا بر اساس منشور سازمان ملل و برای دفاع مشروع بود، تصریح کرد: این عملیات نشان دهنده رویکرد مسئولانه ایران اسلامی نسبت به صلح و امنیت منطقه‌ای در زمان اقدامات غیرقانونی و نسل کشی رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیست علیه ملت مظلوم فلسطین و تجاوزات مکرر این رژیم جعلی به دولت‌های همسایه و آتش افروزی در منطقه و حمله به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان ما بود.

وی تاکید کرد: قطعاً جمهوری اسلامی ایران در صورت لزوم در اتخاذ اقدامات دفاعی بیشتر در جهت صیانت از منافع مشروع خود در برابر اقدامات متجاوزانه تردیدی به خود راه نمی‌دهد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: رژیم جعلی صهیونیسم جنگ را شروع کرد و ما آن را تمام می‌کنیم، لذا حماسه وعده صادق با رمز رسول الله نشان از عظمت انقلاب اسلامی دارد و اینکه در دل تحریم و تهدید هیچ وقت جبهه مقاومت متوقف نخواهد شد و باطل نابود شدنی است.

وی گفت: مردم ما از این اتفاق و حماسه بزرگ خوشحال هستند و به دلاورمردان سپاه، نیرو‌های نظامی و جوانان عزیز ما رقم زدند افتخار می‌کنند.

حجت الاسلام دیلمی یادآور شد: وعده‌ای که مقام عظمای ولایت به جهانیان داد و فرمودند که رژیم جعلی صهیونسیت تنبیه خواهد شد این وعده تحقق یافت و تبنیه شدند لذا از اینجا به بعد هم این رژیم جعلی خطایی بکند قطعا با پاسخ کوبنده و سخت‌تر جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار