کد خبر: ۱۵۰۰۶
با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام انجام شد؛

معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرداول

مراسم معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرداول در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن تشکر از فرماندار شهرستان چرداول گفت: حجت الاسلام احمد بیگی، جوانی خوش فکر و توانا است و ان شاء الله بتواند در شهر ستان چرداول منشأ خدمات مفید فرهنگی باشد، وی افزود: مردمی سازی تبلیغ یکی از نکاتی است که سازمان تبلیغات اسلامی دنبال می‌کند، همچنان که قبل از تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، خود مردم امور فرهنگی را دنبال، و مراسمات مذهبی را برگزار می‌کردند. حجت‌الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد: در بحث اعزام مبلغ، نقش مردم در تسهیل تبلیغ مبلغین نقشی غیرقابل انکار است و با همراهی مردمی و تکریم مبلغین، روحانیون امورات تبلیغی خود را انجام می‌دهند، وی افزود: در بعضی از مناطق کشورمان برای استقبال از مبلغین در ایام تبلیغی رسوماتی برگزار می‌شود واین اهمیت نقش مبلغین در زندگی مردم این مناطق را نشان می‌دهد و اصولا هرجا که مردم ورود کرده اند کار‌ها به نحو احسن انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن اشاره به نقش فضای مجازی در زندگی مردم گفت: نقش رسانه نقشی غیر قابل انکار است و در جنگ شناختی دشمن باید در زمینه قدرت رسانه‌ای حرفی برای گفتن داشته باشیم. در ادامه، علی محمدی فرماندار سرابله گفت: ضمن تشکر از حجت الاسلام رحیمی، مدیرکل محترم تبلیغات اسلامی استان ایلام بجهت نگاه ویژه به شهرستان محروم چرداول، با توجه به وضعیت کنونی جامعه نیاز است که نهاد‌های فرهنگی با قدرت بیشتری به مسائل فرهنگی ورود کنند، آسیب شناسی، رصد و اقدام فرهنگی از اموری است که سازمان تبلیغات اسلامی ضرورت دارد که ورود کند.

وی افزود: این شهرستان دارای ظرفیت‌های فراوانی است و نیاز است که ظرفیت‌های فرهنگی در این شهرستان فعال شود، وی ابراز امیدواری کرد که سرپرست جدید این اداره بتواند در پیشبرد اهداف فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اقدمات موثری را انجام دهد.

پس از این مراسم، حجت الاسلام رحیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام و هیئت همراه در محل دفتر امام جمعه این شهرستان با مبلغین و شورای هیئات مذهبی دیدار و گفتگو کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار