کد خبر: ۱۵۲۵۴
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی:

کارگران پایه اقتصاد جامعه هستند

سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی با اشاره به فرارسیدن روز کار و کارگر گفت: کارگران، پایه اقتصاد جامعه هستند.
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: کارگر از منظر دین مبین اسلام دارای ارزش و منزلت خاصی است به‌طوری که پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم بر دستان پینه‌بسته کارگر بوسه می‌زنند و می‌فرمایند: خداوند این دستان زحمت‌کش را خیلی دوست می‌دارد. کارگران نقش بسزایی در توسعه اقتصادی کشور دارند و لازم است نسبت به تأمین امنیت شغلی آن‌ها فکری شود.

وی افزود: کارگرانی که در راه رزق و روزی خانواده با زحمت کار می کنند در واقع یک مجاهد در راه خدا محسوب می شوند که در اقتصاد جامعه تاثیر موثر و مهمی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی تصریح کرد: در جامعه ما نیز نام نهادن یک روز به نام کارگر به واسطه نقش اساسی و تعیین‌کننده و اهمیت جایگاه کار و کارگر در اقتصاد کشور است و ان‌شاءالله مردم عزیز ایران اسلامی با خرید تولیدات داخلی ضمن فزونی بخشیدن به عزت ملی و استغناء از بیگانگان به ایجاد اشتغال، جهش تولید و افزایش رفاه این قشر مؤثر و زحمتکش جامعه کمک خواهند نمود.

وی ضمن تبریک این روز بیان داشت: در شرایطی که با جنگ اقتصادی روبرو هستیم، در این جنگ کارگران به عنوان پایه‌های اصلی تولید و اقتصاد کشور نقش اول این مبارزه هستند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار