کد خبر: ۱۵۰۲۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

ایران مهمترین محور موازنه قدرت در منطقه است

حجت الاسلام گرزین با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» تغییر موازنه قدرت در منطقه و دنیا بود، خاطرنشان کرد: ایران ثابت کرد که از این به بعد مهمترین محور موازنه قدرت در منطقه است.
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در حاشیه تجمع مردمی در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» رزمندگان اسلام علیه رژیم صهیونیستی به خبرنگاران گفت: اسم عملیات ماهیت خود را نشان می دهد و وعده صادق به معنای به این است که ایران در وعده های خود صادق است و عمل می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه گفته ایم دوران بزن درو تمام شده است و اعلام کرده ایم یکبار بزنید ۱۰ بار می خورید، افزود: این عملیات انجام شد تا دنیا بداند ایران به وعده های خود عمل می کند.

وی با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» تغییر موازنه قدرت در منطقه و دنیا بود، خاطرنشان کرد: ایران ثابت کرد که از این به بعد مهمترین محور موازنه قدرت در منطقه است و هیچ کس به خصوص دشمنان محورهای مقاومت در این منطقه نمی توانند بدون نظر ایران اقدام به عملی خاص یا تحولی انجام دهند.

حجت الاسلام گرزین با اشاره به رمز «یا رسول الله» عملیات شب گذشته، اظهار کرد: این رمز نشان داد که ایران به نمایندگی از همه کشورهای اسلامی و محور مقاومت این کار را انجام داد و به طور عملی محور مقاومت یک شکل عینی به خود گرفت.

وی ضمن قدردانی از همه نیروهای مقاومت سپاه پاسداران، نیروهای مسلح و مردم مقاوم ایران در این ۴۵ سال، اظهارامیدواری کرد: به زودی نماز جماعت در قدس به رهبری مقام معظم رهبری و رهبران جبهه مقاومت خوانده می شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار