کد خبر: ۱۵۱۲۳
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر:

جهانیان حمله شکستانه اسرائیل غاصب را مسخره کردند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر گفت: پس از این عملیات، رژیم منحوس صهیونیستی، با چیزی شبیه اسباب‌بازی، قصد داشت به ایران اسلامی حمله کند که این اقدام وی، سبب تمسخر جهانیان شد.
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد غلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» با اشاره به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی گفت: ایران اسلامی هیچ‌گونه نگرانی نسبت به گنبد آهنین رژیم‌ منحوس صهیونیستی ندارد چراکه این گنبد آهنین آسیب دیده است.

وی در ادامه از جنگ روانی رژیم‌ کودک‌کش صهیونسیتی به عنوان گنبد آهنین رسانه‌ای یاد کرد و افزود: برای مقابله با آن باید جهاد تبیین در حوزه رسانه به طور جدی صورت گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر تأکید کرد: تمام عالم شاهد حماقت رژیم منحوس و پلید صهیونیستی بودند که به کنسولگری ایران در سوریه، حمله کرد، طبق معاهدات و کنوانسیون‌ها، این اماکن به عنوان خاک کشور محسوب می‌شود و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند که اسرائیل به خاک ما، تعرض کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی تصریح کرد: با اشاره فرمانده کل قوا مبتنی بر اینکه رژیم‌ منحوس صهیونیستی باید تنبیه شود، خواب از چشمان این رژیم کودک‌کش گرفته شد و استرس و وحشت، تمام وجودشان را فرا گرفت، چراکه به خوبی می‌دانند هرآنچه مقام معظم رهبری بفرمایند، عملی خواهد شد.

وی گفت: سیدحسن نصرالله نیز رژیم منحوس صهیونیستی را سست‌تر از خانه عنکبوت خوانده است، چون حماس موفق شده جلوی این رژیم‌ کودک‌کش را بگیرد و صهیونیست‌ها نتوانستند در مقابل حماس مقاومت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرخمیر با بیان اینکه رژیم‌ منحوس صهیونیستی با حماقتی که مرتکب شد و با حمله به کنسولگری ایران در دمشق، چندین مستشار نظامی ایران که با دعوت رسمی دولت سوریه در آن مکان حضور یافته بودند را به شهادت رسید، روند نابودی خودش را سرعت بخشید، لذا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد که انتقام خواهد گرفت و این، خواسته تمام ملت ایران بود که تحقق یافت.

غلامی گفت: بعد از این حماقت رژیم اشغالگر قدس، عملیات وعده صادق توسط دلاورمردان سپاه پاسداران با همراهی سایر نیروهای مسلح کشورمان انجام شد، ابتدا رژیم‌ کودک‌کش صهیونسیتی به خیال خام خودش، گنبد آهنین، معجزه می‌کند، اگرچه خیلی از کشورها، موشک‌های ایران را رهگیری کردند اما اهداف مدنظر مورد اصابت موشک‌ها قرار گرفت، تمام دنیا انگشت حیرت به دهان گرفتند که چگونه علیرغم تلاش اغلب کشورها برای رهگیری موشک‌ها، باز هم عملیات وعده صادق با موفقیت انجام شد.

وی همچنین گفت: پس از این عملیات، رژیم منحوس صهیونیستی، با چیزی شبیه اسباب‌بازی، قصد داشت به ایران اسلامی حمله کند که این اقدام وی، سبب تمسخر جهانیان شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که رژیم منحوس صهیونیستی، ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و این وعده، پیش از موعد درحال تحقق است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار