کد خبر: ۱۵۱۴۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

روز دختر نماد هویت ایرانی اسلامی دختر کرد شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در جشن‌های دهه کرامت و روز دختر، مفاهیم تقویت‌کننده هویت ایرانی اسلامی دختر کرد و نمایی از واقعیت دختران اسلامی نمایش داده شود.
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  حجت‌الاسلام برومند رازیانی در جلسه هماهنگی مراسمات روز دختر در کردستان اظهار کرد: گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر نیازمند برگزاری جشن عظیم و تاثیرگذار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: در جشن‌های این دهه مفاهیم تقویت کننده هویت ایرانی اسلامی دختر کرد و نمایی از واقعیت دختران اسلامی نمایش داده شود.

وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که همه طیف‌های دختران و نوجوانان و در مقاطع مختلف سنی برای شرکت در مراسم ترغیب شوند.

حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به استقبال پرشور از مراسم سال گذشته، بیان کرد: برای خلق یک رویداد بزرگ از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز گفت: به منظور گرامیداشت روز دختر برگزاری همایش ملی خانوادگی در سراسر کشور تدارک دیده شده است.

آمنه غلام‌ویسی با اشاره به اینکه در این همایش برنامه‌های جانبی نظیر قرعه کشی و اهدای جوایز در نظر گرفته شده است، افزود: سعی شده در جشنواره‌های ورزشی پیوست فرهنگی و برعکس وجود داشته باشد. وی شعار این همایش را «دختر قوی، زنان قوی و ایران قوی» را اعلام کرد و گفت: گرامیداشت مقاومت زنان غزه نیز از برنامه‌های جانبی مراسمات ورزش و جوانان در این ایام خواهد بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار