کد خبر: ۱۵۱۶۲
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام: 

هزار خانه قرآنی در استان ایلام راه اندازی شود

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده، ولی فقیه در استان، در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان قرآنی ماه مبارک رمضان، بر تشکیل ۱۰۰۰ خانه قرآنی در استان ایلام تاکید کرد.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

تشکیل هزار خانه قرآنی در استان ایلامبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در مراسم تجلیل از فعالان و برگزار کنندگان محفل قرآنی ماه مبارک رمضان که در محل مسجد جامع شهر ایلام برگزار شده بود، حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده، ولی فقیه در استان، ضمن تقدیر از برگزاری طرح زندگی با آیه‌ها در استان و استقبال خوب مردم از این طرح، بر تلاش مضاعف از سوی نهاد‌های فرهنگی جهت نشر معارف قرآنی و طراحی برنامه‌هایی جهت ارتباط گیری بیشتر مردم با این کتاب آسمانی تاکید کرد.

وی افزود: قرآن بعنوان کتاب هدایت انسان‌ها باید در جامعه فراگیر شود، نماینده، ولی فقیه در استان از نقش صدا و سیمای مرکز ایلام در پخش و برنامه سازی در حوزه قرآنی بویژه در ماه رمضان تشکر و بر تشکیل محافل قرآنی خانوادگی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: تلاش برای تربیت ۷۰ الی ۸۰ هزار حافظ قرآن از سوی نهاد‌های فرهنگی بخصوص سازمان تبلیغات اسلامی، باید در دستور کار قرار گیرد و این شدنی است. وی در پایان اظهار امیدواری کرد که این جلسات در آینده نیز برگزار شود.

 

                                                    

                       

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار