کد خبر: ۱۵۱۶۴
با حضور مسئولین اداره تبلیغات اسلامی ابوموسی انجام شد؛

تشکیل جلسه برنامه‌های فرهنگی اردیبهشت ماه در ابوموسی

جلسه برنامه ریزی برنامه‌های فرهنگی اردیبهشت ماه در شهرستان ابوموسی تشکیل شد.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، پیرو دعوت حجت الاسلام و المسلمین حسنی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی و دبیر فرهنگی شهرستان از اعضا، با حضور فرماندار و سایر اعضا، جلسه «برنامه ریزی برنامه‌های فرهنگی اردیبهشت ماه» رأس ساعت ۰۹:۰۰ در دفتر فرماندار شهرستان ابوموسی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی ضمن تبریک عملیات غروز آفرین وعده صادق، اظهار کرد: این دومین جلسه فرهنگی از ابتدای سال ۱۴۰۳ می‌باشد و این نشان از اهتمام ویژه مسئولین به مسائل فرهنگی دارد و اهمیت موضوعات فرهنگی را نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: ما تاکنون توانستیه ایم با کمک همین اعضا با وجود مشکلات مالی، برنامه‌های فرهنگی خوبی را تدارک ببینیم و با رونق کار فرهنگی امید آفرینی هم ایجاد می‌توان کرد و با پر کردن خلاء‌ها در حوزه فرهنگ، پشتوانه معنوی جامعه را تقویت کنیم.
در ادامه مهندس مرتضی احتشام ضمن جمع بندی مطالب اظهار کرد: اردیبهشت ماه پر مناسبتی است. چه در حوزه ملی و چه در حیطه مذهبی مناسبت‌های مهمی در این ماه واقع شده است که باید برنامه‌های خوب و متناسب با وقایع و رخداد‌های این ماه تدارک دیده شود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مناسبت‌های مهم این ماه روز ملی خلیج فارس است که باوجود واقع شدن این شهرستان در قلب خلیج فارس برنامه‌های متنوع و پرمحتوایی باید تدارک دیده شود.
فرماندار شهرستان تصریح کرد: ما در حال حاضر در جنگ نرم فرهنگی قرار داریم که به مراتب بسشیار دشوارتر از جنگ سخت است و تاثیر ان بر کل جامعه است و باید کار‌های خوبی در این زمینه صورت پذیرد تا در این جنگ دست غالب را داشته باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار