کد خبر: ۱۵۱۶۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه عنوان کرد:

عملیات وعده صادق نمود عینی گفتمان قرآنی است

حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه گفت: عملیات وعده صادق نمود عینی گفتمان قرآنی است و سبب تغییر معادلات ذهنی جامعه جهانی نسبت به ایران اسلامی است.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه گفت: عملیات وعده صادق نمود عینی گفتمان قرآنی است و سبب تغییر معادلات ذهنی جامعه جهانی نسبت به ایران اسلامی است.

حجت الاسلام علی خلیفاوی گفت: با توجه به موج مثبت و امید آفرینی که در جلسات قرآنی کشور شکل گرفته که  عملیات وعده صادق مبتنی بر بسیاری از آیات قران است که الحمدلله جنبه عملیاتی پیدا کرده و می‌توان با عموم مردم خاصه نسل جوان از این منظر به گفتگو پرداخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه افزود: یکی از مهم‌ترین مسائل عملیات وعده صادق آرمان‌های الهی جنگ با جبهه شیطان قابل بررسی است اینکه در کنار همه دستاورد‌هایی که به لحاظ امنیتی، سیاسی، نظامی و اقتصادی، که الان این دستاورد‌ها را مشاهده می‌کنیم دستاورد‌هایی است که برای آینده بدست آمده است و نیاز به تبیین آن برای عموم است.

حجت الاسلام خلیفاوی اظهارکرد: یک اتفاقی که در عرصه‌های مختلف فردی، اجتماعی و هم‌افزایی ملی صورت گرفته، همبستگی شکل گرفته و روحیه امیدی است که در بین همه طرفداران انقلاب اسلامی به وجود آورده و آنچه مشاهده می‌شود این است که در سراسر دنیا مردمان آزادی خواه از این فتح جدیدی که اتفاق افتاده خوشحال هستند.

خلیفاوی در ادامه بیان کرد: از بهم ریختن اقتدار پوشالی اسرائیل و بحث تقویت اراده مردم غزه و انرژی‌هایی که آزاد شد، یک آرمان  و حرکتی را به سوی تمدن نوین اسلامی در این عرصه شاهدیم که دشمن نیز مایوس‌تر از قبل به جبهه مقاومت نگاه خواهد کرد و آن‌هایی که به سمت غرب تمایل داشتند یقیناً در معادلات و رفتار خود تجدید نظر می‌کنند.

وی افزود: کار ایران یک شروع تازه ایی در فهم همگانی بود که می‌توان نسبت به آموزه‌های قرآن، عملیاتی‌تر اقدام کرد و این کار برخاسته از اعتقادات و ارزش‌های دینی حاکم بر منطق مواجهه فرماندهان جبهه مقاومت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه در پایان یادآور شد: این عملیات به عنوان سیلی محکم ایران به اسرائیل، آمریکا و جبهه باطل، موجب خوشحالی امت اسلامی شد و شهیدانی از جمله شهید تهرانی مقدم این امکان را برای جمهوری اسلامی فراهم کردند که از فاصله ۲ هزار کیلومتر مرکز اطلاعاتی و پایگاه‌های مهم رژیم غاصب صهیونیستی را منهدم شود و این از برکت خون شهیدان و جانبازان است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار