کد خبر: ۱۵۳۶۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در حاشیه سفر یک روزه به اردکان:

نقش ائمه جماعت در تعظیم و تبلیغ شعائر بی بدیل است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در سفری یک روزه از برنامه‌های فرهنگی_تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان بازدید کرد.
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ حجت الاسلام نجیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در سفری یک روزه از برنامه‌های فرهنگی_تبلغی شهرستان اردکان بازدید کرد.

حجت اسلام علیرضا نجیمی در این سفر یک روزه که با همراهی جمعی از معاونین وی صورت گرفت، ابتدا با حضور در گلزار شهدای اردکان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و پس از آن در جمع ائمه جماعت شهرستان اردکان حاضر شد.

نجیمی در جمع ائمه جماعت شهرستان اردکان ابتدا با بازخوانی اهمیت مساجد در دین اسلام و نقش بی بدیل آن‌ها در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی ایران نقش ائمه جماعت را بسیار پر رنگ و حیاتی خواند.

وی در ادامه این نشست که با حضورحجت الاسلام شاکر امام جمعه اردکان برگزار شد خاطر نشان کرد: روحانیت در ذهن مردم نماد دین است، ائمه جماعت به واسطه اتصال به دین مبین اسلام در نگاه مردم محترم هستند، صیانت از این اعتماد و احترام مردم به روحانیت وظیفه همه ما است، نباید خدای ناکرده با بعضی حرکات جایگاه روحانیت در نگاه مردم را متزلزل کنیم.

حجت الاسلام نجیمی در پایان بازدید خود از فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان از کلاس آموزش مدیحه سرایی نوجوانان که در این اداره برگزار می‌شود نیز بازدید کرد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار