کد خبر: ۱۵۴۰۷
کارشناس پشتیبانی فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی نهاوند خبر داد:

برگزاری اولین نشست اندیشه ورزان جوانی جمعیت در نهاوند

علی ترکاشوند از تشکیل اولین نشست اندیشه ورزان جوانی جمعیت در این شهرستان خبر داد.
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

برگزاری اولین نشست اندیشه ورزان جوانی جمعیت در نهاوندبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، علی ترکاشوند، کارشناس پشتیبانی فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در گفتگوئی با اعلام این خبر گفت:  هدف از تشکیل این جلسه لبیک به ندای مقام معظم رهبری و تأکید ایشان به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از سال ۱۳۹۰ تاکنون به «ازدواج جوانان و راه‌های تسهیل آن» و «فرزندآوری و جلوگیری از حرکت کشور به‌سمت پیری جمعیت» است.

وی در ادامه افزود: اندیشه ورزان جوانی جمعیت در این نشست با ارائه راهکار‌ها و الگو‌های فرهنگی و اجتماعی پیرامون افزایش موالید و پیشگیری از سقط جنین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کارشناس امور عمومی و پشتیبانی فرهنگی نهاوند گفت: براساس مصوبه ستاد جوانی جمعیت شهرستان نهاوندتمامی ادارات و دستگا‌های دولتی با معرفی یک نماینده جهت تعامل و همکاری با ستاد نهضت پیشرفت بانوان معرفی نمایند تا برنامه‌های اثر بخشی در حوزه جمعیت و فرزند آوری در شهرستان برگزار گردد.

ترکاشوند در ادامه یادآورشد: مقابله با سقط جنین از جمله محور‌های مورد بحث در این نشست بود که با تاکیدات اعضاء حاضر در جلسه شبکه بهداشت و درمان در این زمینه ملزم به برنامه ریزی و جهت دهی سیاست‌های بهداشتی جهت افزایش موالید و مقابله با تهدیدات جمعیتی و سقط جنین  گردید.

در خاتمه لازم به ذکر است که این نشست در ۱۷ اردیبهشت ماه جاری  باحضور ۲۵ نفر از شخصیت‌های تاثیر گذار در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و... در سالن جلسات شهدای فرمانداری نهاوند برگزارشد.

ارسال نظر