کد خبر: ۱۵۴۲۴
حجت الاسلام طالبی خبر داد:

اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت در اسدآباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت: با همکاری ادارات، نهادها، هیئت‌های مذهبی و هیئت امنای مساجد شهرستان بیش از صد عنوان برنامه در ایام دهه کرامت در سطح شهرستان اجرا می‌شود.
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱

اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت در اسدآبادبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام علی‌اصغر طالبی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بیش از ۱۰۰ برنامه در شهرستان با همکاری این اداره و سایر ادارات، نهادها، هیئت‌های مذهبی، هیئت امنای مساجد، شبکه تبلیغ شهرستان، نهضت پیشرفت شهرستان و ... در راستای گرامیداشت این روز، جهادتبیین، امیدآفرینی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برگزار می‌شود.

وی  افزود: مراسم تجلیل از نخبگان دختر، مراسمات جشن ولادت با سعادت امام رضا (ع) در محلات مختلف از جمله محله خاکریز و سیدان، سالن شهدای آموزش و پرورش با حضور خواننده «سلام فرمانده»، برپایی ایستگاه صلواتی در میدان امام (ره)، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع «عفاف و حجاب»، «جمعیت و فرزند آوری» و «ازدواج» برپایی ختم قرآن و صلوات در خانه‌ها و مؤسسات قرآنی، دیوارنگاری حداقل ۲ الی ۳ مورد در سطح شهر با موضوع «عفاف و حجاب» و حضور کاروان زیر سایه خورشید را از جمله برنامه‌های این ایام است.

حجت الاسلام طالبی برنامه شاخص این دهه را جشن «ماهدخت» اعلام کرد و گفت: این مراسم روز شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵ با حضور حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان و با اجرای مهدی‌الله کرمی همراه با اجرای برنامه‌های شاد در پارک شهید باهنر برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت: در روز دختر سه غرفه فرهنگی در پارک شهید باهنر برپا می‌شود که این غرفه‌ها به همت حوزه علمیه خواهران، نهضت پیشرفت بانوان و هلال احمر برپا می‌شود. هم‌چنین با همکاری این اداره و حوزه علمیه خواهران به مدت ۱۰ روز مبلغه‌ها برای امور تبلیغی به روستا‌ها اعزام خواهند شد.

وی در ادامه به فضاسازی و آذین بندی روز ولادت از سوی شهرداری خبر داد و گفت: دیدار نخبگان دختر و مداحان با امام جمعه شهرستان از برنامه‌های شهرستان اسدآباد است.  

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار