کد خبر: ۱۵۵۸۹
صبح چهارشنبه برگزار شد؛

جشن بزرگ میلاد حضرت معصومه (س) ویژه دختران بندرلنگه

به مناسبت دهه کرامت، جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) ویژه بانوان و دختران به همت هیئت مذهبی ریحانة النبی و قرارگاه دختران پیشران در شهرستان بندرلنگه برگزار گردید.
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مناسبت دهه کرامت، جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) ویژه بانوان و دختران با سخنرانی خانم راستگو، به همت هیئت مذهبی ریحانة النبی و قرارگاه دختران پیشران در شهرستان بندرلنگه برگزار گردید.

فاطمه راستگو گفت: بهترین الگو برای دختران حضرت فاطمه معصومه (س) است و دختران و مادران آینده سرزمین ما می‌دانند که هیچ الگویی بهتر از ایشان نیست.

وی درادامه با اشاره به اینکه حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای دختران ما است، گفت: دختران جوان ما باید پاکی، عصمت و عفاف این حضرت را الگو شاخص و سرمشق خود در زندگی قرار دهند تا به موفقیت برسند.

شایان ذکر است: این مراسم همراه با پرچم گردانی ظریح مطهر امام رضا (ع) و همچنین روایت پیشرفت‌ها و موفقیت‌های دختران ایران، تقدیر از بانوان موفق، هدیه به دختران حاضر در برنامه، اجرای گروه‌های سرود دختران، اجرای برنامه با سخنرانی خانم راستگو و چند مسابقه جذاب ویژه دختران از برنامه‌های این جشن بوده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار