کد خبر: ۱۵۶۲۵
در سفر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام به شهرستان دهلران انجام شد؛

دیدار با امام جمعه و مبلغین شهرستان دهلران

در ادامه دیدار‌های مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، حجت الاسلام علی رحیمی با امام جمعه و مبلغین شهرستان دهلران دیدار و گفتگو کرد.
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵

دیدار با امام جمعه و  مبلغین شهرستان دهلرانبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در این دیدار امام جمعه شهرستان دهلران ضمن ابراز خرسندی از عملکرد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران، کاستی‌ها و مشکلات فرهنگی این شهرستان را برشمرد و ابراز امیدواری کرد که اداره کل تبلیغات اسلامی استان بتواند در جهت مرتفع کردن کمبود‌ها اقداماتی را در دستور کار خود قرار دهد.

 حجت الاسلام علی رحیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، در این جلسه  با اشاره به ارتباط مستقیم افزایش آسیب‌های اجتماعی و عدم حضور مبلغین در برخی نقاط شهرستان، گفت: یکی از دلایل عدم حضور مبلغین در برخی نقاط شهرستان و حتی استان، عدم احداث خانه‌های عالم و یا عدم تجهیز اشاره کرد و افزود: با کمک امام جمعه، فرماندار و سایر ارگان‌ها در آینده نزدیک شاهد احداث خانه‌های عالم و تجهیز خانه‌های عالمی که از نظر امکانات قابلیت سکونت فراهم نمی‌باشد، خواهیم بود. در ادامه مبلغین حاضر در جلسه به بیان مشکلات موجود در شهرستان پرداختند.

ارسال نظر