کد خبر: ۱۵۶۹۶
با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان؛

جلسه ستاد دهه امامت و ولایت استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد

جلسه ستاد امامت و ولایت با موضوع غدیر در دفتر امام جمعه بندرعباس با حضور مدیران ادارات و فرماندار بندرعباس با محوریت غدیر در محل دفتر نماینده، ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس برگزار شد.
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن گزارش عملکرد سال گذشته “برنامه‌های ایام غدیر در شهر بندرعباس گفت: در سال جاری با توجه به بررسی نواقص، کمبود‌ها و نیاز‌های سال اخیر اقداماتی شکل گرفته که غدیر امسال را پر رنگ‌تر و جذابتر و به خواست مردم پیش خواهد برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی افزود: سال گذشته مردم با یک حرکت خودجوش و دلی پای کار آمدند و حماسه‌ای زیبا و بی بدیل ساختند. برپایی موکب‌های پذیرایی غدیر شاهکار برنامه سال گذشته بود.

حجت الاسلام حقانی ادامه داد: در دهه ولایت و امامت امسال کمیته‌هایی نظیر” کودک و نوجوان، کمیته بانوان، و کمیته محتوی راه اندازی میشود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: مردم در سال گذشته ۳.۵ میلیارد تومان کمک مالی به برنامه‌های غدیر کردند و در مقابل این رقم سازمان‌ها و ادارات فقط ۲۵۰ میلیون تومان حمایت داشتند.

عبادی زاده غدیر را مکمل عاشورا دانست و اظهار کرد: برای مراسم عاشورای حسینی و دهه محرم مردم بصورت خودجوش پیگیر مداح، روحانی، نذری و امورات جانبی هستند و نیازی به هماهنگی و کمک هیچ نهادی ندارند، و می‌بایست غدیر اینچنین در فرهنگ عامه مردم جای داشته باشد.

حجت الاسلام عبادی زاده افزود: در ایام غدیر سعی بر این باشد که قرآن و عترت باهم به جامعه معرفی کنید. با مجموعه‌های قرآنی هماهنگ کنید هرشب (در ایام غدیر) یک کرسی تلاوت را با عنوان قرآن و عترت برگزار کنید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار