چله خدمت؛

اقدامات تشکل‌های دینی و هیات مذهبی چهارمحال و بختیاری در پویش چله خدمت

کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پویش «چله خدمت» در استان، گفت: برپایی ایستگاه صلواتی، کمک‌های مومنانه و برگزاری جلسات تبیینی بخشی از برنامه‌های تشکل‌های دینی، هیات مذهبی، مداحان و کانون‌های فرهنگی در این پویش است.
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نورالله جلیل، کارشناس تشکل‌های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پویش «چله خدمت» در استان، اظهار کرد: در همین راستا مقرر شده تشکل‌های دینی، هیات مذهبی، مداحان و کانون‌های فرهنگی نسبت به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سراسر استان اقدام کنند.

وی افزود: مواسات و کمک‌های مومنانه یکی دیگر از اقداماتی است که توسط تشکل‌های دینی در چهارمحال و بختیاری به نیابت از سیدالشهدای عرصه خدمت حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی اجرایی خواهد شد.

کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به اجرای پویش چله خدمت در استان مقرر است هیات مذهبی نسبت به برگزاری جلسات تبیینی اقدام کرده و به بیان دستاورد‌های رئیس جمهور شهید و دولت ایشان برای مردم بپردازند.

جلیل با بیان اینکه عید غدیر به عنوان یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های مذهبی، در پیش است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا تشکل‌های دینی، هیات  مذهبی و کانون‌های فرهنگی چهارمحال و بختیاری در جشن‌های این عید بزرگ به پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اهتمام داشته و به تبیین دستاورد‌های این شهدای والامقام برای مخاطبان بپردازند.

وی اضافه کرد: پس از شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و هیات همراه ایشان نیز هیات مذهبی در تمامی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری اقدام به برگزاری مراسمات گرامیداشت کردند و در این زمینه بیش از ۸۰ مراسم ویژه گرامیداشت شهدای خدمت در هیات مذهبی استان برگزار شد.

کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم هیات مذهبی استان سیاه‌پوش کردن معابر به ویژه محیط اطراف این هیئت‌ها بود همچنین سخنران‌های هیات به تبیین خدمات شهید حجت‌الاسلام رئیسی پرداختند که این موضوع همچنان و در راستای اجرای پویش چله خدمت ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار