کد خبر: ۱۵۹۲۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

شناخت طاغوت و جبهه حق تکلیف همه مؤمنان است

حجت الاسلام رضا دیلمی با بیان اینکه شناخت طاغوت و جبهه حق تکلیف همه مؤمنان است، گفت: امروز با بیداری ملت‌های جهان، خیزش و رستاخیزی در عالم نسبت به معنویت و اخلاق ایجاد شده است.
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضا دیلمی در مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مینودشت اظهار کرد: امروز تحلیل انقلاب اسلامی ایران بدون شخصیت بی بدیل امام خمینی (ره) ممکن نیست.

وی افزود: زمانی که صحبت از ابر قدرت‌های عالم بود انقلاب اسلامی با تکیه بر ظرفیت‌های درونی خود در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرد و توانست آن‌ها را به زانو در بیاورد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: کشور‌های استکباری در اوج قدرت بودند، اما انقلاب اسلامی به شادی آن‌ها پایان داد و صحبت از انقلاب تمدن ساز به میان آمد.

وی با اشاره به اینکه باید در خصوص تأثیرگذاری شخصیت امام و انقلاب بر جهان در صفحات تاریخ مروری کرد، یادآور شد: یکی از اولویت‌های مهم گفتمانی امروز بازخوانی و داشتن آگاهی عمیق نسبت به شخصیت امام خمینی (ره) است که امروز مقام معظم رهبری با حضور در صحن امام باری دیگر به آن اشاره داشتند.

دیلمی بیان کرد: مشاور رئیس جمهور وقت آمریکا می‌گوید آیت الله خمینی غیر از معیار‌هایی که در دنیا موجود است سخن می‌گفت و هرگز کسی نمی‌توانست ایشان را با زور و فشار متوقف کند.

وی دشمنی طاغوت با جبهه حق را یک حقیقت دانست و افزود: اکنون ما در معرکه یک کارزار جنگ تمدنی هستیم و به قله نزدیک شدیم و امروز شناخت طاغوت و جبهه حق تکلیف همه مؤمنان است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ثابت کرد در دل تحریم‌ها و تهدید‌ها می‌توان به تعالی و رشد رسید. در زمانی که انسان غربی دچار بحران معنویت شد این انقلاب اسلامی بود که به داد انسان‌ها رسید.

وی با اشاره به اینکه امروز نظام دموکراسی و تمدن پوسیده غربی به شکست و بن بست رسیده است، گفت: بزرگترین خیانتی که تمدن غربی به بشریت کرده است تخریب منزلت مادر و جایگاه خانواده است.

دیلمی اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی آمریکا به عنوان شاخص تمدن غرب و امپراطوری فساد دچار افول شده است و ملت‌های جهان بیدار شدند که خیزش و رستاخیزی در عالم نسبت به معنویت و اخلاق ایجاد شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار