کد خبر: ۱۵۹۲۵
استادحاجتی نویسنده کتاب عصر امام (ره):

امام‌شناسی و ولایتمداری سدی مقابل دشمن است

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه: در بیعت با امام امت از قافله عقب نمانیم، گفت:امام‌شناسی و ولایتمداری سدی مقابل دشمن است
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، قیام ۱۵ خردادماه و بزرگداشت شهید جمهور و همراهانش نشست علما با موضوع " امام خمینی (ره) و تغییر معادلات جهانی " با سخنرانی  حجت الاسلام والمسلمین استاد حاجتی پژوهشگر ونویسنده کتاب عصرامام خمینی (ره) و امام جمعه موقت اهواز در سالن همایش شهید آوینی حوزه هنری انقلاب اسلامی با حضور علما و اساتید حوزه و مبلغین نهضت تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

امام‌شناسی و ولایتمداری سدی مقابل دشمن است

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه : در بیعت با امام امت از قافله عقب نمانیم، گفت: مراقب باشیم در امام‌شناسی و بیعت با امام از دیگران عقب نمانیم قطار انقلاب اسلامی به مقصود خود می‌رسد کسانی که از قطار انقلاب پیاده شود خودشان آسییب می‌بینند.

 استاد حاجتی در این نشست بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و حضور مردم پای صندوق‌های رای را سرنوشت‌ساز خواند و گفت: به کسی باید رای دهیم که شباهت به شهید رئیسی داشته باشد.

 

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه : در بیعت با امام امت از قافله عقب نمانیم، گفت: امام‌شناسی و ولایتمداری سدی مقابل دشمن است.

امام‌شناسی و ولایتمداری سدی مقابل دشمن است

ارسال نظر