کد خبر: ۱۵۹۸۱
با حضور اساتید زنجان، ابهر و خرمدره ؛

برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری کلاسهای تدبر در قرآن کریم با حضور اساتید زنجان، ابهر و خرمدره

حجت الاسلام حمید حسنی؛ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری جلسه هماهنگی تدبر در قرآن کریم با حضور اساتید زنجان و ابهر و خرمدره خبر داد.
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جلسه هماهنگی تدبر در قرآن کریم با حضور اساتید زنجان بصورت حضوری و ابهر و خرمدره بصورت مجازی در سالن شهید حججی تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد.

حسنی افزود: در این جلسه ابتدا اساتید تدبر در قرآن کریم نظرات و پیشنهادات خود در خصوص نحوه برگزاری آزمون پایان سطح ۲، نحوه برگزاری کلاس‌های تابستان در سطح ۳ و ۴ و همچنین برگزاری دوره تربیت مربی تدبر را بیان کردند و در ادامه حجت الاسلام حسنی در خصوص آئین نامه برگزاری کلاس‌های تربیت مربی تدبر و شرایط حضور شرکت کنندگان در این دوره هامطالبی بیان کرد.

حسنی تاکید کرد: هم اکنون ۱۲ دوره رسمی تدبر در قرآن در سطح استان در حال برگزاری است و پس از اتمام کلاس‌های تدبر سطح ۲ پذیرفته شدگان در دوره سطح ۱ و سطح ۲ تدبر می‌توانند در دوره‌های تربیت مربی تدبر ثبت نام کنند. حسنی ابراز امیدواری کرد که دوره‌های تربیت مربی تدبر از اواسط تیر ماه در زنجان برگزار شود.

حسنی در پایان افزود: هدف از برگزاری کلاس‌های آموزش تدبر در قرآن کریم ترویج و گسترش این کلاس‌ها در سطح استان بوده و به همین دلیل در سالجاری نیز کلاس‌های سطح ۱ و ۲ با همکاری اساتید تدبر در زنجان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار