کد خبر: ۱۶۰۱۰
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

انقلاب اسلامی محور و الگوی مقاومت است

حجت الاسلام رضا دیلمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی محور و الگوی مقاومت است، افزود: جهانیان انقلاب اسلامی را به عنوان محور مقاومت می‌شناسند.
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، انتخابات هیئت رئیسه شورای مداحان، هیئات مذهبی و روضه های بانوان استان گلستان در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد. 

حجت الاسلام رضا دیلمی در این نشست با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ ادراکی و شناختی است، اظهار کرد: شیاطین عالم از این حربه می خواهد بین صفوف مسلمین شکاف ایجاد و مردم را نسبت به آینده ناامید کند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه تحقق تمدن نوین عظمای حضرت ولی عصر(عج) آینده ساز و جامعه ساز است، ابراز کرد: تحقق تمدن نوین اسلامی در شناخت حدوث انقلاب اسلامی، عظمت انقلاب اسلامی و عظمت راه طی شده است.

وی با اشاره به این مطلب که تحقق تمدن نوین اسلامی بدون مقاومت امکان‌پذیر نیست، افزود: انقلاب اسلامی محور و الگوی مقاومت است و اینکه جهانیان و غربی‌ها انقلاب اسلامی را به عنوان محور مقاومت می‌شناسند.

حجت الاسلام دیلمی افزود: نقش خانواده، مادر و زنان نقش تعیین کننده و محوری است و به تعبیر امام راحل، زنان رهبران نهضت اجتماعی هستند.

در پایان پس از رای گیری خانم ها رقیه فتحی به عنوان رئیس، رقیه کیاحسینی به عنوان نائب رئیس و زینب سپهرآرا به عنوان دبیر هیئت رئیسه شورای مداحان، هیئات مذهبی و روضه های بانوان استان گلستان انتخاب شدند.

افراد انتخاب شده طی این انتخابات با حکم یک ساله کار خود را آغاز خواهند کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار