کد خبر: ۱۶۰۶۶
مرکزی| در مرکز اصحاب هنر و رسانه برگزار شد؛

اختتامیه رویداد تولید محتوا با عنوان طوفان بیداری

آیین اختتامیه رویداد طوفان بیداری با حضور علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیات دولت و مسئولان استانی برگزار و از برگزیدگان با اهدای لوح تقدیر شد.
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، علی بهادری جهرمی، در آیین اختتامیه رویداد طوفان بیداری در مرکز رشد ماهور خطاب به هنرمندان گفت: شما هنرمندان سخنگویان نظام، دولت، جبهه مقاومت، حق‌طلبی، ایستادگی و ظلم‌ستیزی هستید و بلند و جاودانه این موضوعات را به گوش جهانیان می‌رسانید.

وی با بیان اینکه هنرمندان نباید جایگاه خود را دست‌کم بگیرند، افزود: به اخلاص، پشتکار، ایستادگی، تفکر و بصیرت خود بنگرید و سمت درست تاریخ را انتخاب کنید و برای آن بجنگید.

بهادری جهرمی با اشاره به جنگ شدید و تمام‌قد رسانه‌ای دشمن علیه ملت ایران اضافه کرد: این جنگ رسانه‌ای را شوخی نگیرید. در دوره جنگ سرد، یک قطب توانست قطب دیگر را فقط با جنگ رسانه‌ای و افکار عمومی شکست دهد. امروز دشمنان با ده‌ها برابر آن جنگ رسانه‌ای و با این دنیای رسانه علیه ایران اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز تمام زورگویان در یک طرف و ایران اسلامی در کنار جبهه مقاومت در یک طرف و در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند و صحنه بزرگ و جدی چه در عرصه بین‌الملل مثل وقایع طوفان الاقصی و وعده صادق و چه در حوزه داخلی رقم خورده است.

بهادری جهرمی اضافه کرد: جمهوری اسلامی اقدامات متعددی در حوزه توسعه علم، سلامت، فرهنگ، اجتماع، سیاست و آزادی حقیقی رقم زده و باید برای آن‌ها جهاد کنیم. با صدای هنر، آثار جمهوری اسلامی را باید به گوش ملت و جهانیان برسانیم و آتشی را که غرب و رسانه‌اش روی ملت ما می‌ریزند، باید با زبان هنرنمایش دهیم.

۲۰۰ شرکت کننده در رویداد طوفان بیداری ثبت نام کردند که از بین آن‌ها ۱۳۰ شرکت کننده پایش شدند، در نهایت ۱۰۲ شرکت کننده قطعی انتخاب شد که ۶۰ اثر در رسته‌های تولیدات ویدیویی، طراحی پوستر،  انیمیشن، موشن گرافی و تولیدات محتوایی آزاد دریافت شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار