کد خبر: ۱۶۲۸۰
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی:

ترویج گفتمان مقاومت، خدمت و پیشرفت را به همراه دارد

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مقاومت از سازش هزینه کمتری دارد و مقاومت به علاوه خدمت، پیشرفت را به دنبال دارد که باید در انتخاب فرد اصلح این ویژگی‌ها را در نظر داشت.
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹

ترویج گفتمان مقاومت، خدمت و پیشرفت را به همراه دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حریزاوی شامگاه یکشنبه در جشن بزرگ غدیری‌ها ویژه هیأت و مداحان شاخص اصفهان اظهار کرد: امام جعفر صادق (ع) درباره عید غدیر فرمودند که در روز غدیر هر عمل نیک معادل عمل هشتاد سال است و این روایت به نوعی شب قدر را یادآوری می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین روایت است که در روز غدیر صلوات بر محمد و آل محمد فرستاده شود و بر خانواده خود توسعه دهید یعنی مانند برگزاری این جشن برای مهمانانی که مجاهدان عرصه تبلیغ هستند، هزینه شود.

قائم مقام سازمان تبلیغات با اشاره به جایگاه مبلغان گفت: تبلیغ دین یک هدیه و رسالت است و اختصاص به روحانیت ندارد و طبق آیه‌ای از سوره یس نتیجه می‌گیریم که تبلیغ شأن انسانیت است.

وی ادامه داد: بنابراین یک رسالتی که متوجه همه ماست که آگاه سازی و بصیرت افزایی است و باتوجه به نقشی که مداحان در جامعه دارند این رسالت را بر دوش خود دارند و در زمان‌های حساسی مانند انتخابات و درقبال این ملک و شهیدانی که برای حفظ این انقلاب و کشور رفتند باید انجام وظیفه کرد.

حجت‌الاسلام حریزاوی با تاکید بر اینکه گفتمان (به عقب برنمی‌گردیم) باید بین مردم جا بیافتد، گفت: برای مردم یادآوری کنید که سه سال قبل روزی تعداد زیادی از مردم به دلیل کرونا جانشان را از دست می‌دادند.

وی یادآور شد: گفتمان مشارکت حداکثری و گفتمان خدمت نیز باید پیگیری شود و مردم قدردان دولت خدمتگزار بودند و این تشییع شهید رئیسی آن را نشان داد که مردم حماسه آفریدند.

قائم مقام سازمان تبلیغات ترویج گفتمان مقاومت را از دیگر ضرورت‌ها دانست و افزود: جهان در شرایطی قرار گرفته که به جز مقاومت راه حل دیگری برای نابودی جرثومه فساد ندارد که این جنایت هولناک به اتمام برسد و بدانید که دیپلماسی جای میدان را نمی‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: مقاومت از سازش هزینه کمتری دارد و مقاومت به علاوه خدمت، پیشرفت را به دنبال دارد و اگر بتوانیم فردی را انتخاب کنیم که خدمت و مقاومت را پیشه خود قرار دهد، انتخاب شایسته‌ای انجام داده‌ایم.

حجت‌الاسلام حریزاوی گفت: کسانی که اهل مقاومت در برابر دشمن هستند اهل خدمت و خضوع در برابر مردم هستند و در نسبت‌یابی بین گفتمان مقاومت و خدمت که مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب است باید به این نکات توجه کرد و به این نتیجه برسند که چاره‌ای جز مقاومت نداریم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار