کد خبر: ۱۶۳۲۳
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

جشن غدیر با برپایی بیش از ۶۴۰ موکب در گلستان برگزار شد

حجت‌الاسلام رضا دیلمی گفت: جشن بزرگ غدیر با برپایی بیش از ۶۴۰ موکب و ایستگاه صلواتی به مسافت ۱۶/۵ کیلومتر در گلستان برگزار شد.
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت دههٔ ولایت و امامت اظهار کرد: به مناسبت عید سعید غدیر خم بیش از ۶۴۰ موکب و ایستگاه صلواتی به مسافت ۱۶/۵ کیلومتر در سطح استان گلستان برپا شد.

وی با بیان اینکه استان گلستان سرزمین مجاهدت و تلاش است، تصریح کرد: استان گلستان سرزمین اخوت و برادری و سرزمین غیرت دینی، تعهد و مسئولیت‌پذیری است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به عظمت روز خجسته غدیر گفت: درحقیقت واقعه غدیر نشان از عنایت حی سبحان و توجه پیامبر عظیم الشان به ایجاد و امتداد حکومت توحیدی و تحقق جامعه آرمانی است.

وی افزود: جشن بزرگ غدیر در شهرستان گرگان در روز سه‌شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ با برپایی بیش از ۲۲۰ موکب و ایستگاه صلواتی همراه با برنامه‌های متعدد و متنوع در حدفاصل چهارراه میدان الی سه راه بهارستان برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه جشن غدیر امسال به نیابت از شهدای خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه شهیدش برگزار شد، ابراز کرد: شهید جمهور بسیار متواضع، خستگی‌ناپذیر و مجاهد بود همه ما موظفیم در امتداد راه شهدای خدمت و همه شهدا و در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری برای رسیدن به قله تمدنی در گلستان پای صندوق‌های رای حاضر شویم و با انتخاب فرد اصلح تجدید پیمانی با آرمان‌های شهدا و امام داشته باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار