کد خبر: ۱۶۴۰۷
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان ؛

راهیابی ۱۰۱ حافظ زنجانی به مرحله دوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

حجت الاسلام حمید حسنی سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان از راهیابی ۱۰۱ حافظ زنجانی به مرحله دوم نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم خبر داد.
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  حجت الاسلام حمید حسنی سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ۱۰۱ حافظ زنجانی به مرحله دوم نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم راه یافتند.

حسنی اظهار کرد: ۱۷۷ حافظ زنجانی در مرحله اول نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن به‌صورت کتبی باهم رقابت کردند و از این تعداد ۱۰۱ حافظ به مرحله آزمون شفاهی راه یافتند.

این مسئول گفت: مرحله دوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان به‌صورت متمرکز در روز‌های ۲۸، ۳۰ و ۳۱ تیرماه در زنجان برگزار می‌شود. آزمون برادران روز پنج شنبه ۲۸ تیر و آزمون خواهران ۳۰ و ۳۱ تیر در اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود و ۷۲ حافظ خواهر و ۲۹ حافظ برادر با هم رقابت خواهند کرد.

حسنی تصریح کرد: این آزمون با استناد به مصوبه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی و در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم و با مدارک اعطایی هم‌تراز دیپلم تا دکتری برگزار می‌شود و مدارک این آزمون پس از کسب حد نصاب امتیازات لازم توسط شرکت‌کنندگان با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به قبول‌شدگان اعطا می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار