کد خبر: ۱۶۵۰۲
نماینده ولی فقیه در استان سمنان مطرح کرد:

استفاده از همه ظرفیت‌های استان در جهت رشد فرهنگی

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان گفت: نیاز است در دوره جدید مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان از همه ظرفیت‌ها بخصوص جوانان و فرهیختگان در جهت اعتلای فرهنگ استان بهره گیری شود.
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷

به گزارش روابط عمومی  سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه خلوص در عمل و نیت، پرهزی از کینه توزی و عدم نیرنگ و فریب سه نشانه یک مومن واقعی و خدمتگذار است گفت: حضور حجت الاسلام دکتر عبداللهی در استان سمنان منشا وحدت و خیرات بسیاری بوده است.


وی افزود: مشارکت مردم در انتخابات گذشته نشان داد که علی رغم تمام تلاش دشمنان بر علیه نظام، اما همچنان مردم پای نظام بوده و نیاز است مسئولین نیز از فرصت خدمت به مردم نهایت استفاده را داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه امروز سنگر خدمت در اداره کل تبلیغات اسلامی استان به سنگربان دیگری سپرده خواهد شد و از خداوند متعال برای مدیرکل جدید طلب موفقیت داریم تصریح کرد: نیاز است از همه ظرفیت‌های استان بخصوص جوانان و فرهیختگان در جهت اعتلای فرهنگ استان بهره گیری شود.

وی افزود: حوزه کاری سازمان تبلیغات اسلامی بسیار گسترده بوده و نیاز است با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های مردمی تحول فرهنگی بیشتری در استان ایجاد شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار