کد خبر: ۱۶۵۲۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

مهم‌ترین برنامه محرم در گلستان تبیین دستاوردهای مقاومت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: یکی از محور‌ها و شاخص‌های مهم برنامه‌های محرم امسال در گلستان، تبیین مقاومت و دستاورد‌های مقاومت است.
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹

به گزارش‌ روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: یکی از محورها و شاخص‌های مهم برنامه‌های محرم امسال در گلستان، تبیین مقاومت و دستاوردهای مقاومت است.

مهم‌ترین برنامه محرم در گلستان تبیین دستاوردهای مقاومت است

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، اظهارکرد: شعار محوری محرم امسال"آزادگان عالم در خیمه امام حسین(ع) هستند." بوده و تلاش کردیم تا برنامه‌های محرم امسال به ویژه دهه اول در ۴۰ محور و شاخص برنامه‌ریزی و برگزار شود.

وی تصریح کرد: یک هزارو ۵۰۰ هیئت مذهبی در استان به ثبت رسیده و امسال ۶۰۰ مبلغ و مبلغه در سطح یک هزار مسجد استان برنامه‌های تبیینی و عزاداری خود را اجرا می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه و محور محتوایی ما در برنامه‌ریزی انجام شده در ایام محرم، تبیین محور مقاومت و دستاوردهای مقاومت است و معتقدیم، مقاومت نه به معنای جنگ، بلکه به معنای تقویت علمی خوب، قدرت تکنولوژی، سیاسی و اقتصادی باعث پیشرفت دولت‌ها و کشورها می‌شود.

مهم‌ترین برنامه محرم در گلستان تبیین دستاوردهای مقاومت است

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان گلستان یک استان تلفیقی بوده و مردم اهل‌سنت گلستان نیز مانند برادران شیعه ارادت خاصی به اهل بیت(ع) دارند، تلاش کردیم تا برنامه‌ها نیز تلفیقی و با همکاری برادران اهل‌سنت برگزار شود.

گرزین گفت: برنامه"سبط‌نبی" مانند دو سال گذشته توسط مردم اهل‌سنت گلستان با برگزاری ختم قرآن و دادن صدقه در ایام محرم برگزار خواهدشد.

وی بیان کرد: برگزاری محافل قرآنی با محوریت آیات مقاومت، برگزاری کرسی تلاوت قرآن با محوریت آیاتی که توسط امام حسین(ع) از مدینه تا مکه و سپس تا کربلا قرائت شده است، همایش مادران قاسم‌پرور، همایش نوجوانان "احلی من‌العسل"، برپایی مواکب حسینی در همه شهرها و روستاهای استان گلستان از جمله برنامه‌های ایام محرم است.

مهم‌ترین برنامه محرم در گلستان تبیین دستاوردهای مقاومت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابرازکرد: تولید محتوا رسانه‌ای و تبلیغات محیطی با محوریت شعارها و آیات مقاومت در استان گلستان آغاز شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار