کد خبر: ۱۶۵۳۸
رییس تبلیغات اسلامی بیجار خبر داد:

برگزاری اجتماع بزرگ عاشوراییان در بیجار

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار از برگزاری تجمع بزرگ عاشوراییان همزمان با روز هفتم محرم در این شهرستان خبر داد.
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

برگزاری اجتماع بزرگ عاشوراییان در بیجار

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سعد الله جمادیان، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: اجتماع بزرگ عاشوراییان همزمان با هفتمین روز از ماه محرم الحرام با حضور هیأت‌های مذهبی در بیجار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اجتماع با حضور گسترده هیأت‌های مذهبی و عزاداران حسینی در میدان فاضل گروسی برپا خواهد شد، اعلام کرد: در این تجمع جمعی از مداحان شهرستان بیجار به مدیحه سرایی و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) می‌پردازند.

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار یادآورشد: هیأت‌ها و دسته‌های عزاداری به صورت یکپارچه در میدان آیت الله فاضل گروسی تجمع می‌کنند و سینه زنی در عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌کنند.

حجت‌الاسلام جمادیان بر لزوم اشاعه فرهنگ دینی در جامعه تاکید و بیان کرد: روحانیون و مبلغان دینی زمینه سازی فیوضات معنوی را در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) فراهم نمایند.

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار با بیان اینکه حضور جوانان و نوجوانان در هیئت‌های مذهبی فرصتی مغتنم است، بر بهره گیری از این فرصت‌ها توسط روحانیون و وعاظ تاکید کرد.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی دستجات عزاداری در ایام سوگواری گفت: برگزاری نماز اول وقت در روز عاشورا از مهمترین اهداف برگزاری مراسمات مذهبی همراه با معرفت دینی است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار