کد خبر: ۱۶۵۴۰
سرپرست اداره امور قرآیی زنجان ؛

مسابقه پیامکی زندگی با آیه ها در دهه اول محرم در زنجان برگزار می شود

حجت الاسلام حمید حسنی، سرپرست اداره امور قرآیی زنجان از برگزاری مسابقه پیامکی زندگی با آیه ها در دهه اول محرم بصورت روزانه در زنجان خبر داد.
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،   حجت الاسلام حمید حسنی، سرپرست اداره امور قرآیی زنجان گفت: مسابقه پیامکی زندگی با آیه‌ها در دهه اول محرم بصورت روزانه در زنجان برگزار می‌شود.

حسنی افزود: این مسابقه به همت اداره امور قرآنی زنجان و در بستر پرس لاین برگزار می‌شود و شرکت کنندگان می‌توانند با مطالعه و حفظ آیات منتخب روزانه در این مسابقه شرکت کنند. این مسابقه با هدف بازخوانی بیشتر آیات محرم طراحی شده و مراکز قرآنی که بتوانند بیشترین مخاطب را به این مسابقه دعوت نمایند هدیه ویژه تبرکی دریافت خواهند کرد.

سرپرست اداره امور قرآنی زنجان با توجه به اهمیت طرح زندگی با آیه‌ها تاکید کرد: این مسابقه تا دهم محرم و روز عاشورا ادامه داشته و آیات مربوطه در کانال اداره امور قرآنی زنجان بصورت روزانه ارسال می‌شود. مهلت شرکت در مسابقه و ارسال پاسخ؛ تا اذان ظهر روز بعد می‌باشد.  این مسابقه ویژه استان زنجان بوده و لینک مسابقه و نتایج آن در کانال اداره امور قرآنی به آدرس telavat_zn@ اعلام خواهد شد.

حسنی در پایان افزود: جوایز این مسابقه یک عدد پک عتبه مقدسه، دو عدد سنگ انگشتری حرم امام حسین (ع) و دو عدد سنگ انگشتری حرم حضرت ابوالفضل (ع) است و  به قید قرعه روزانه به ۵ نفر که پاسخ درست ارسال نمایند اهدا خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار