کد خبر: ۱۶۵۵۵
حجت الاسلام نجیمی مطرح کرد:

مسجد محوری؛ از اقدامات خوب رییس جمهور شهید

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد: مسجد محوری از اقدامات خوب دولت شهید رییسی بود، این روند باید ادامه یابد و به سوی تعالی پیش رود.
۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲

مسجد محوری؛ از اقدامات خوب رییس جمهور شهیدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا نجیمی در گردهمایی طلایه داران تبلیغ با اشاره به نقش روحانیت در بالا بردن مشارکت در انتخابات اظهار کرد: در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز این قشر وظیفه سنگینی برعهده داشتند تا برای شور انتخاباتی و بالا رفتن مشارکت تلاش کنند.

وی افزود: استان یزد با اشعار و نوحه سرایی‌های بی‌بدیل خود به جریان انقلاب کمک کردند، تولید اشعار مداحان در شأن اهل بیت (ع) انجام می‌شود، گفت: در کنار هر هیئت، روحانیون حضور دارند و مراقبت دارند تا از برخی کج‌روی‌ها دوری شود.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مسجد محوری از اقدامات خوب دولت شهید رییسی بود، این روند باید ادامه یابد و به سوی تعالی پیش رود.

نجیمی افزود: خوشبختانه هیئت‌های مذهبی دارالعباده یزد همراه هستند و مردم حسینیه ایران یزد همواره در راه ابا عبدالله الحسین (ع) همه داشته خود را عرضه کرده است و امیدواریم همچنان این حسینی بودن به درستی به همه جهانیان نشان داده شود. 

وی از اولین نامگذاری در کشور به نام مباهله در اداره کل تبلیغات اسلامی استان خبر داد و گفت: همه مبلغان دینی پای کار باشند تا سنت حسنه عید مباهله در همه نقاط استان یزد پرشور‌تر شده ادامه یابد.

نجیمی خاطر نشان کرد: از میدان همافر تا میدان امام رضا (ع) بیش از ۵۰ مسجد ما بسته است و یا امام جماعت غیرمعمم دارد، موظف هستیم کم کاری‌های این حوزه برطرف شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲ هزار امام جماعت در استان یزد داریم اما همچنان اغلب مساجد حاشیه شهر یزد فاقد امام جماعت است که باید با برنامه این امر چاره‌اندیشی شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار