کد خبر: ۱۶۵۶۱
در محرم الحرام امسال انجام می‌شود؛

تبیین گفتمان مقاومت توسط ۱۰۰۰ مبلغ و مبلغه بوشهری در محرم امسال

سرپرست معاونت فرهنگی آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی بوشهر از تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت توسط ۱۰۰۰ مبلغ و مبلغه در سطح استان خبر داد.
۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷

تبیین گفتمان مقاومت توسط 1000 مبلغ و مبلغه بوشهری در محرم امسالبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده ۲۰ تیر ۱۴۰۳ ضمن تسلیت ایام عزای حضرت امام حسین (علیه‌السلام) گفت: یکی از اصلی‌ترین محور‌های گفتمانی که سازمان تبلیغات اسلامی در محرم امسال به عنوان راهبرد در دستور کار دارد گفتمان مقاومت است که بیش از ۴۰ سال است که مردم این گفتمان را لمس می‌کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه شاه کلید اصلی گفتمان مقاومت روایت کارآمدی و ثمرات آن است، افزود: برای این گفتمان در استان برنامه‌هایی طراحی شده و در حال اجرا است که طرح زندگی با آیه‌ها و تلاوت تدبری قرآن کریم از جمله این برنامه‌ها محسوب می‌شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: در این طرح هر روز یک آیه به مساجد، حسینیه‌ها و تکایا ارائه می‌شود و با تلاوت آیه مد نظر نکات تدبری که منطبق با نیاز روز جامعه است به مردم عرضه می‌شود.

 حجت‌الاسلام صادق‌زاده با اشاره به برگزاری برنامه‌های عزاداری در ۱۵۰۰ مسجد، حسینیه و تکایا افزود: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت در مساجد و حسینیه‌ها و همچنین بیش از ۲ هزار روضه خانگی در ماه محرم در سطح استان برگزار می‌شود.

 سرپرست معاونت فرهنگی آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به اعزام هزار مبلغ و مبلغه در محرم امسال اضافه کرد: ۲۰۰ مبلغ اعزامی از خارج از استان، ۳۰۰ مبلغه و مابقی مبلغان بومی هستند که در دستگاه عزای سیدالشهدا وظیفه تبیین قیام و کنشگری را در سطح استان را انجام می‌دهند.

وی فعالیت بیش از ۱۵۰ مبلغه عضو جامعه مبلغات استان در قالب طرح‌های «اسما و صبرا» و تبیین معارف حسینی و مباحث تخصصی روز جامعه در بین بانوان را از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان برشمرد.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده خدمت‌رسانی به اقامه کنندگان عزای امام حسین (علیه‌السلام) در قالب اقلام و ارزاق را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: به برکت ماه محرم و تدابیر تبلیغات اسلامی اقدامات لازم انجام شده و عزاداران حسینی پس از ثبت نام در سامانه سمپات به نشانی https://sampat.sazmanheyat.ir و دریافت حواله، ارزاق لازم را دریافت می‌کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار