کد خبر: ۱۶۵۶۹
سرپرست اداره کل تبلیغات استان همدان:

گفتمان مقاومت محور برنامه‌های امسال محرم است

سرپرست اداره کل تبلیغات استان همدان با تاکید بر راهبرد محوری سازمان تبلیغات در ایام محرم امسال، گفتمان مقاومت است، گفت: این گفتمان براساس شعار ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) بوده، لین گفتمان حول محور محتوای قرانی خواهد بود.
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴

گفتمان مقاومت محور برنامه‌های امسال محرم استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام رضا غلامی اظهار کرد: در ایام محرم مهم‌ترین موضوع بحث اعزام مبلغان به سراسر استان است.

وی افزود: تاکنون ۱۲۰۰ مبلغ به سراسر استان داشته که معمولاً این مبلغان در شبانه‌روز، در طی سه جلسه به کار تبلیغی خود ادامه می‌دهند.

سرپرست اداره کل تبلیغات استان همدان با تاکید بر راهبرد محوری سازمان تبلیغات در ایام محرم امسال، گفتمان مقاومت است، گفت: این گفتمان براساس شعار ابا‌عبدالله‌الحسین علیه‌السلام (هیهات‌من‌الذله)، بوده، این گفتمان حول محور محتوای قرانی خواهد بود.

سرپرست اداره کل تبلیغات استان همدان با اشاره به اینکه این مبلغان از دو بخش بومی و غیر بومی بوده، عنوان کرد: در سطح استان ۲۴۰۰ نقطه برای برگزاری مجالس تبلیغی داریم که شامل مساجد، حسینیه‌ها، فضا‌های آزاد، مجالس عزاداری، تفرجگاه‌ها و مدارس هستند.

حجت‌الاسلان غلامی روشن خاطرنشان کرد: امسال ساماندهی هیات را داشته و جلساتی را با کانون مداحان و مسئولان هیات پیرامون توجیه، نکات صیانتی، تردد و عبورو مرور هیات و نکات انتظامی، در این ایام را داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در جمعه پیش‌رو مراسم شیرخوارگان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، ادامه داد: چارپایه خوانی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط موکب‌ها در سطح استان، برگزاری مراسم برای نوجوانان و بانوان نیز در سراسر استان از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

سرپرست اداره کل تبلیغات استان همدان تاکید کرد: بفرما روضه، طرحی برای گسترش روضه‌های خانگی در سطح استان است که در آن تلاش می‌شود نسبت به ساماندهی و تقویت روضه‌های خانگی اهتمام بیشتر شود.

حجت‌الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: مراسم عزاداری بیوت‌الشهدا در محلات را داشته، که در این طرح، مقابل خانه شهدا مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شب شعر عاشورایی امسال نیز دنبال خواهد شد، عنوان کرد: در این ایام برپایی موکب‌های خدمت را داشته که علاوه بر ایستگاه‌های صلواتی خدمات ارزند‌های را برای عزاداران حسینی ارائه خواهند داد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار