کد خبر: ۱۶۵۷۸
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

طرح تلاوت تدبری در هیئات و مراکز قرآنی زنجان در حال برگزاری است

حمید حسنی سرپرست اداره امور قرآنی از اجرای طرح تلاوت تدبری در هیئات و مراکز قرآنی استان زنجان خبر داد.
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حمید حسنی سرپرست اداره امور قرآنی اظهار کرد: طرح تلاوت تدبری در هیئات و مراکز قرآنی زنجان در حال برگزاری است. وی با اشاره به اینکه زندگی با آیه‌ها یک طرح سه ساله است، عنوان کرد: در این طرح بخش قابل توجهی از جامعه با آیه‌های محوری و مورد نیاز در زندگی آشنا می‌شوند.

سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه وهله اول بحث آشنایی و تدبر در قرآن مورد توجه قرار گرفت، خاطرنشان کرد: در وهله بعد حفظ آیات مطرح است.

حسنی اشاره کرد: این کار یک خط محوری و محتوایی دارد و برای ۱۰ شب یک آیه اصلی در نظر گرفته شده و ۹ آیه ذیل آن قرار می‌گیرد.

حسنی با بیان اینکه ما در مقاومت و مقابله با غرب هستیم، ابراز کرد: باید این باور را در جامعه نهادینه کنیم که هزینه مقاومت کمتر از تسلیم شدن بوده و مقاومت است که ما را به پیشرفت می‌رساند. نقطه ثقل ماه محرم هیئت‌های مذهبی است که باید روی این ۱۰ آیه کار شود.

سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: تلاوت تدبری مورد حمایت سازمان دارالقرآن و اداره قرآنی قرار خواهد گرفت و تیم‌های دو نفره با حضور یک قاری و یک روحانی تشکیل داده ایم و در هیئت‌های شاخص حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: در هیأت ماه محرم شروع مراسم با تلاوت تدبری است که یک قاری آیات را تلاوت می‌کند و یک روحانی دقایقی راجع به آیات توضیحاتی و تفسیری ارائه می‌دهد. کتاب‌ها و فایل‌های مربوط به طرح در اختیار هیئات و مراکز قرآنی قرار گرفته و طرح د مراسمات محرم در حال برگزاری می‌باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار