کد خبر: ۱۶۶۱۶
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:

مراسم دسته روی و تجمع در بیش از ۵۰ نقطه گلستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به همت تشکل‌های دینی، انقلابی و مردم در روز تاسوعا و عاشورا در بیش از ۵۰ نقطه در سراسر استان مراسم دسته روی و تجمع خواهیم داشت.
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به همت تشکل‌های دینی، انقلابی و مردم در روز تاسوعا و عاشورا در بیش از ۵۰ نقطه در سراسر استان مراسم دسته روی و تجمع خواهیم داشت.مراسم دسته روی و تجمع در بیش از ۵۰ نقطه گلستان برگزار می شود

حجت الاسلام رضا دیلمی  با اشاره به اینکه در آستانه تاسوعای حسینی قرار گرفته‌ایم اظهار کرد: در خصوص عظمت حضرت عباس (ع) امام صادق (ع) می‌فرمایند من شاهدت می‌دهم که ایشان با تمام وجود مطیع امام خود بودند و خواسته امام را بر خواسته خود ترجیح می‌دادند و با جان و دل تمام فرامین امام را می‌پذیرفت.

وی با اشاره به وفاداری حضرت ابوالفضل العباس، افزود: ایشان دست رد بر امان نامه دشمن می‌زند و در کنار امام خود تا آخرین لحظه ایستادگی می‌کند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حضرت عباس (ع) به بهترین شکل ممکن دستورات امام خود را با خلوص نیت انجام می‌دهد و همان گونه که در آیات و روایات آمده است اینها کسانی هستند که پای ولی جامعه خود ایستادگی می‌کنند و نقض پیمان نمی‌کنند و منتظر شهادت می‌مانند چرا که شهادت اوج کرامت و عزت فرد مسلمان معتقد به امامت و ولایت است.

وی یادآور شد: با همت تشکل‌های دینی، انقلابی و مردم در روز تاسوعا و عاشورا در بیش از ۵۰ نقطه در سراسر استان دسته روی و مراسم تجمع خواهیم داشت که این برنامه‌ها از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۲۱ شب ادامه دارد.

دیلمی اظهار کرد: طی این ایام در بیش از هزار مسجد در استان به مراسم عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: برنامه متمرکز تجمع مردم گرگان در روز تاسوعا ساعت ۹ صبح در چهار راه میدان برگزار می‌شود.

مراسم دسته روی و تجمع در بیش از ۵۰ نقطه گلستان برگزار می شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مراسم دسته روی به صورت هیأتی به سمت امامزاده عبدالله گرگان همانند سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار