همزمان با فرا رسیدن تاسوعای حسینی برگزار می‌شود؛

اجتماع بزرگ هیئات مذهبی و گروه‌های عزاداری مردمی، در میدان هفت تیر یاسوج

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجتماع بزرگ هیئات مذهبی و گروه‌های عزاداری مردمی یاسوج در میدان جمهوری شهر یاسوج، ساعت ۱۷ عصر روز تاسوعا خبر داد.
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سید هاشم موسوی نیا ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در سخنانی با اشاره به استقبال وصف ناشدنی  و فعالیت هیئات مذهبی در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و ضرورت برنامه ریزی و هماهنگی از  ظرفیت مردمی در نهادینه نمودن سبک عزاداری صحیح و تمرکز  نقطه‌ای جمعیت عزادار در عصر روز تاسوعا  اظهار داشت: بر اساس هماهنگی با هیئات مذهبی و برنامه ریزی بعمل آمده انشاء الله  تجمع بزرگ هیئات مذهبی و گروه‌های عزاداری مردمی در روز تاسوعا ساعت ۱۷ عصر در میدان هفت تیر برگزار می‌گردد.

وی تصریح کرد: سخنرانی و نوحه سرایی  از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود و انشالله  مشابه چنین تجمعی در سایر شهرستان‌ها و نقاط پرجمعیت استان  برگزار خواهد شد. موسوی نیا  ضمن دعوت از کلیه اقشار مختلف مردم  جهت شرکت در این آیین معنوی افزود: این مراسم به صورت مستقیم از شبکه استانی دنا پخش می‌شود.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار