کد خبر: ۱۶۶۳۸
رئیس تبلیغات شهرستان ایجرود‌:

عاشورا مکتب آزادگان جهان است

رئیس تبلیغات شهرستان ایجرود‌ با اشاره به ظلم شمر زمانه علیه مردم مظلوم غزه، گفت: عاشورا مکتب آزادگان جهان و آزمون همه بشریت است.
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام   سعید اسدی امروز اظهار داشت: عاشورا نهضت ولایت‌مداری است، افرادی که صدای امام را شنیدند و به کمک امام شتافتند بهترین و با وفا‌ترین اصحاب عالم نام گرفتند.

وی با بیان اینکه هر کس در یاری امام خود کوتاهی کند شرمنده تاریخ می‌شود، ادامه داد: امام حسین علیه السلام مظهر رحمت الهی، آزادگان جهان را دور خود جمع کرده و به آن‌ها آموزش عشق و وفا و آزاد مردی می‌دهد.

رئیس تبلیغات شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه حضرت حسین بن علی علیه السلام به عنوان اسوه تاریخ در مقابل استکبار و ظلم است، تصریح کرد: شخصیتی که از کنار ظلم و ظالم به راحتی عبور نکرد جان خود و فرزندان خود را در مسیر حق و حقیقت و افشای ظلم فدا کرد تا به همه عالم بگوید بنده خدا در برابر ظلم سکوت نمی‌کند و بی‌تفاوت نمی‌ماند.

وی خاطر نشان کرد: ما اگر رهرو حضرت حسین بن علی علیه السلام هستیم باید مانند این امام عزیز ظلم ستیز باشیم.

اسدی با بیان اینکه حسین بن علی علیه‌السلام یاور مظلومان و ستمدیدگان است، ادامه داد: امروز شمر زمانه بر علیه مظلومان غزه شمشیر بلند کرده و ظلم می‌کند.

وی تصریح کرد: سکوت در برابر ظلم و جنایات صهیونیست‌ها ظلمی است به خداوند و مظلومان غزه، این درس حسین علیه‌السلام است که اگر دین هم ندارید آزاده باشید.

رئیس تبلیغات شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه عاشورا جلوه‌ای از عشق بازی بندگان مخلص خداوند است، آنهایی که با جانشان برای احیای امر الهی بلند شده و دین خدا را یاری کردند، گفت: عاشورا درس بزرگی است برای همه عالمیان، همان طور حسین بن علی‌ علیه‌السلام در مقابل لشکر کفر فرمود هیهات من الذله، اسیر ذلت نمی‌شوم و این جان خود را برای یاری دین خدا فدا می‌کنم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار