کد خبر: ۱۶۶۶۳
حجت الاسلام یوسفی ،

قرآنی توانایی بالایی در جذب نسل نو دارد .

آخرین جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان زنجان با حضور حجت الاسلام یوسفی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد .
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام یوسفی ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران ایشان تاکید کرد: مباحث قرآنی مخصوصا در حوزه بانوان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی گفت: یکی از ظرفیت‌هایی که توانایی بالایی در جذب نسل نو دارد مباحث قرآنی است. در بحث قرآن هنوز نتوانسته ایم ظرفیت نسل نو را فعال کنیم. رویکرد در جلسات اندیشه ورز باید عملیات محور باشد و صرفا اندیشه ورزی نباشد و این اندیشه ورزی در راستای عمل بوده و ختم به عملیات شود.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان افزود: اندیشه ورزی اگر به انجام عملیات ختم نشود آسیب زا خواهد بود بنابراین جلسات اندیشه ورز باید عملیاتی شود، چون ارائه کننده نظر بهتر می‌تواند آن طرح را در مرحله عملیات اجرا کند. جذب نسل نو در مباحث قرآنی از اولویت‌های این هیئت باید باشد. جذب قشری که خیلی مذهبی نیستند نیز از اولویت‌های بعدی است.

حجت الاسلام یوسفی تاکید کرد: همه انرژی ما باید صرف تربیت نسل نو شود. چطور می‌توان جلسات را جذاب کرد که نسل نو در این جلسات حضور فعال داشته باشد؟ یکی از راه‌های جذب نسل نو در جلسات، تربیت قاریان ممتاز می‌باشد. حضور در مسابقات خاص برای نوجوانان جذابیت خاصی دارد و کلاس‌های تخصصی می‌تواند نوجوانان را به این آموزش‌های تخصصی علاقمند کند. الگو سازی و مسابقات پرشور قرآنی می‌تواند نوجوانان را علاقمند به مجالس قرآنی کند.


در پایان این جلسه از اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی که در طول این چند سال همراهی کرده بودند با اهدای جوایزی تقدیر شد.

قرآنی توانایی بالایی در جذب نسل نو دارد .

قرآنی توانایی بالایی در جذب نسل نو دارد .

قرآنی توانایی بالایی در جذب نسل نو دارد .

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار