کد خبر: ۱۶۶۷۰
به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر؛

همایش استانی تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر در کردستان برگزار شد

به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر، همایش استانی تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر استان کردستان با حضور جمعی از مسئولان و طلایه‌داران این امر مهم در سالن همایشات سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد.
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲

همایش استانی تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر در کردستان

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر، همایش استانی تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر استان کردستان با حضور جمعی از مسئولان و طلایه‌داران این امر مهم در سالن همایشات سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر که با تلاش و مجاهدت خود در راستای ترویج ارزش‌های اسلامی و احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گام برمی‌دارند، از اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان به جهت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نیز به عنوان دستگاه برتر در این راستا قدردانی نیز به عمل آمد.

لازم به ذکر است سخنرانان این همایش با تأکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در دین مبین اسلام، به تبیین وظایف آمران به معروف و ناهیان از منکر در جامعه امروز پرداختند و از حاضرین خواستند تا با عمل به این فریضه الهی، در ایجاد جامعه‌ای سالم و بافضیلت نقش‌آفرینی کنند.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار