کد خبر: ۱۶۶۷۲
توسط رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور صورت گرفت؛

بازدید از هیئت‌ها و مواکب در شهرستان سنندج

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید باباخانی، رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور، به همراه حجت‌الاسلام رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، و هیئت همراه، از هیئت‌ها و مواکب در سطح شهرستان سنندج سرکشی کرد.
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸

بازدید از هیئت‌ها و مواکب در شهرستان سنندج

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید باباخانی، رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور، به همراه حجت‌الاسلام رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، از هیئت‌ها و مواکب در سطح شهرستان سنندج سرکشی کرد.

رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور از حسینیه این شهرستان و هیئت احباب الحسن(ع) و مواکب میدان آزادی سنندج و سایر اماکن مرتبط با فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی در سطح شهرستان بازدید به عمل آورد و ضمن گفتگو با مسئولان و متولیان این اماکن، در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های آنان قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام باباخانی در این بازدیدها بر ضرورت تقویت و توسعه فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی در جامعه تأکید نمود و اظهار داشت: هیئت‌ها و مواکب، نقش مهمی در ترویج فرهنگ و آموزه‌های دینی و ایجاد فضایی معنوی در جامعه دارند و همچنین از زحمات و تلاش‌های مسئولان و متولیان هیئت‌ها و مواکب در جهت برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی قدردانی کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار