کد خبر: ۱۶۶۷۵
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

رسانه‌ها ظرفیت ارزنده‌ای در به تصویر کشیدن الگو‌های موفق قرآنی در جامعه هستند

امروزه در فضاسازی عمومی، بازار و اجتماع، مراکز علمی، آموزشی، تفریحی، ورزشی و ...، حاکمیت این کلام وحیانی باید دیده شود، این مستلزم آن است که الگو‌های موفق در این زمینه هم شناسایی شود و هم به دیگران معرفی شود.
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان رسالت رسانه‌ها  را بسیار خطیر دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین ابزار نشر قرآن و معارف دینی، رسانه و خبرگزاری بوده و خبرگزاری بین‌المللی قرآنی  ظرفیت ارزنده‌ای برای به تصویر کشیدن راهبرد عظیم مفاهیم قرآنی و نیز استفاده بهینه از ظرفیت بی‌بدیل قرآن کریم به عنوان حبل المتین مشترک مسلمانان جهان برای تقویت و ایجاد اتحاد و انسجام امت اسلامی است.
خبرگزاری هاظرفیت ارزنده برای به تصویر کشیدن راهبرد قرآنی در جامعه است

حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان  گفت: در زمانی که شیاطین عالم و جبهه کفر به دنبال حذف معنویت و اخلاق و مقابله با تعالی اسلام ناب از طریق جنگ رسانه‌ای هستند انعکاس رویداد‌ها و ترویج معارف قرآنی و رساندن پیام قرآن به گوش جهانیان به‌ویژه جوانان و نوجوانان، در فضای رسانه‌ای موجب استحکام و قوت جامعه در مقابله با دشمن می‌شود.

معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان رسالت خبرگزاری‌ها را بسیار خطیر دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین ابزار نشر قرآن و معارف دینی، رسانه و خبرگزاری‌ها هستند خبرگزاری بین‌المللی قرآنی ظرفیت ارزنده‌ای را برای به تصویر کشیدن راهبرد عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه فعالیت‌ها و مفاهیم قرآنی و نیز استفاده بهینه از ظرفیت بی‌بدیل قرآن کریم به عنوان حبل المتین مشترک مسلمانان جهان برای تقویت و ایجاد اتحاد و انسجام امت اسلامی بوده و البته برای رسیدن به مطلوب قطعا نیازمند مجاهدت بیشتری است.

حجت‌الاسلام دیلمی معرفی الگو‌ها و چهره‌های موفق قرآنی باید از راهبرد‌های اصلی این خبرگزاری باشد، افزود: قطعا معرفی الگو‌ها و چهره‌ها و پیشکسوتان انقلابی قرآنی که نقش مهمی در بسط و نشر رویکرد‌های قرآنی و حوزه‌های تخصصی آن داشته‌اند به نسل کنونی می‌تواند به استمرار این راه و جهت دهی گفتمانی جامعه کمک فراوانی کند.

وی با بیان‌اینکه امروزه در فضاسازی عمومی، بازار و اجتماع، مراکز علمی، آموزشی، تفریحی، ورزشی و ...، حاکمیت این کلام وحیانی باید دیده شود، گفت: این مستلزم آن است که الگوه‌های موفق در این زمینه هم شناسایی شود و هم به دیگران معرفی شود.

وی گفت: بر این اساس انتظار می‌رود در سیر تمدنی برای معنی بخشیدن به این کلام وحیانی در حوزه‌های خانوادگی و پیوندهای اجتماعی، به سبک زندگی قرآنی و تفسیر موضوعی توجه بیشتری شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار