کد خبر: ۱۶۷۷۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام مطرح کرد:

استفاده از تمام ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در اربعین

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۴

استفاده از تمام ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در اربعینبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام علی رحیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام در جلسه مدیران ستادی و شهرستانی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اهمیت اربعین، از بکار بردن تمام ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی خبر داد و افزود:اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام بعنوان مسئول کمیته فرهنگی اربعین در استان برنامه‌های فرهنگی متعددی را دستور کار خود دارد و با همراهی و هماهنگی کارکنان این نهاد مقدس برنامه‌ها دنبال خواهند شد.

حجت‌الاسلام علی رحیمی گفت: در مورد عملیات اعزام مبلغ به شهرستان مهران و مواکب مستقر در استان، با توجه به اینکه این مسئولیت امسال توسط حوزه علمیه استان انجام می‌شود، سازمان تبلیغات اسلامی نیز می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی خود در این امر مهم کمک کننده باشد. وی خاطر نشان کرد، محور عملیات مبلغین در اربعین امسال، تبلیغ چهره به چهره، برپایی نماز و پاسخگویی احکام شرعی در مواکب خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به برپایی موکب فرهنگی حسینیه ایلام در سال گذشته، خبر از برپایی مجدد این موکب در محل پایانه مرزی  داد و افزود: خوشبختانه علاوه برای برپایی موکب حسینیه ایلام، موکب اسکان و پذیرایی نیز جهت رفاه حال زائرین گرامی در محل ساختمان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهران مستقر خواهد شد.

رئیس کمیته فرهنگی اربعین استان ایلام خاطرنشان کرد: علاوه بر برپایی مواکب فرهنگی، پذیرای و اسکان، امسال شاهد اختصاص غرفه‌های قرآنی به برنامه‌های فرهنگی اربعین خواهیم بود، غرفه زندگی با آیه‌ها از جمله غرفه‌هایی خواهد بود که در امور قرآنی ارائه خدمت خواهد کرد و در خدمت زائرین دایر می‌شود.

وی در مورد استفاده از ظرفیت فضای مجازی و انعکاس خدمات مردم مهران به زائرین گفت: خوشبختانه تاکنون بیش از ۱۰۰ منزل تحت عنوان بیت الحسین (ع) شناسایی شده اند که بصورت رایگان به زائرین خدماتی از قبیل اسکان و پذیرایی ارائه می‌دهند، سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از گروه‌های رسانه ای،  در مورد خدماتی که این خانواده‌ها به زائرین انجام می‌دهند تولیداتی خواهند داشت و با استفاده از ظرفیت صدا وسیما و انتشار در فضای مجازی این خدمات روایت خواهند شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار