کد خبر: ۱۸۸۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد:

اجرای برنامه‌های ویژه ماه رمضان در ۴۰ مسجد محوری قم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در ۴۰ مسجد محوری استان قم در حال اجراست.
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده با تشریح برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۸ برنامه ویژه ماه مبارک رمضان در استان قم در حال اجراست که خط محتوایی عملیات این ماه، جهاد تبیین و امیدآفرینی است.
وی «شب‌های آسمانی» را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: این برنامه در قالب اجرای محفل انس با قرآن کریم، سخنرانی تبیینی، گلریزان برای زندانیان جرایم غیرعمد و... در ۴۰ مسجد محوری استان قم برنامه ریزی شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: برگزاری جلسات تفسیر سوره مبارکه حجرات در ۱۱۰ مسجد، قرائت روزانه یک جزء قرآن کریم در مساجد به همراه تفسیر آیات مربوط به همان جزء با رویکرد آیات جهاد تبیین و سبک زندگی اسلامی و خانواده، تبلیغ گسترده مبلغان در فضای مجازی با رویکرد جهاد تبیین و سبک زندگی، برگزاری همایش‌های منطقه‌ای ویژه بانوان در بقاع متبرکه و مساجد محوری در سالروز وفات حضرت خدیجه (س) و برگزاری حلقه‌ها و گفتمان‌های دورهمی ویژه جوانان و نوجوانان و بیان مسائل اعتقادی و دفع شبهات از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.
حجت‌الاسلام شعبان‌زاده از اجرای ویژه برنامه‌های ماه رمضان در ۱۵ مسجد مناطق حاشیه نشین قم خبر داد که در این برنامه‌ها افطاری ساده، بیان مباحث اعتقادی، تلاوت قرآن کریم، مشاوره، ویزیت رایگان پزشکان و برنامه‌های شاد ویژه کودکان و نوجوانان پیش بینی شده است.
وی اجرای پویش «نورٌ علی نور» برای هدیه قرائت قرآن به شهدا و پویش «بیوتکم نور» برای ارسال تصاویر و فیلم‌های قرائت دسته جمعی قرآن در منازل را از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان ذکر کرد و بیان داشت: جشنواره شعر نور، فیلمنامه نویسی سوره نور، مسابقه تفسیر سوره نور، مسابقه حفظ سوره نور برای تمام مقاطع سنی، برگزاری جلسات بصیرتی در مساجد و هیأت‌های شاخص با رویکرد جهاد تبیین، اعزام مبلغان خواهر به مجالس خانگی و پایگاه‌های بسیج و برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب جهاد تبیین در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار