کد خبر: ۱۹۵۲

مهلت مجدد ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات طرح اعطای مدرک به حافظان در لرستان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در لرستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام در هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در لرستان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد حافظان قرآن کریم، زمان ویرایش و ثبت‌نام مجدد آغاز شده و تا ۲۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص ثبت‌نام مجدد و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی در فرصت مجدد، گفت: علاقمندان جهت ثبت‌نام یا ویرایش اطلاعات در هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://telavat.ir  مراجعه کنند.

جعفرپور با اشاره به اینکه آن دسته از حافظانی که هزینه ثبت‌نام در دوره را واریز کرده اما ثبت‌نام آنان کامل نشده می‌توانند با کد ملی و شماره تماسی که در سامانه ثبت شده ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، اضافه کرد: جهت جلوگیری از ایجاد خطا در سامانه، ترجیحاً از رایانه‌های شخصی استفاده شود و در صورت استفاده از تلفن همراه مرورگر خود را بروزرسانی کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی تفسیرگویی و شرح ادعیه ماه مبارک رمضان، ادامه داد: در این راستا کارگاه شرح دعای ابوحمزه ثمالی با تدریس سیف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان این کارگاه بانوان علاقمند به مباحث قرآنی و مدهبی هستند، ادامه داد: کارگاه شرح دعای ابوحمزه ثمالی از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه، ۲۲ فروردین در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می‌شود.

مهلت مجدد ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات طرح اعطای مدرک به حافظان در لرستان

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار